تبادل گرم بین Virat Kohli و Gautam Gambhir پس از LSG vs RCB IPL 2023. تماشا کنید

بازی IPL 2023 بین Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bangalore در لاکنو در روز دوشنبه شاهد صحنه‌های زشتی بود زیرا ویرات کوهلی، بت‌باز ستاره RCB و گوتام گامبیر، مربی LSG با هم مشاجره‌ای شدید داشتند. در طول مسابقه، کوهلی پس از اخراج batsmen های LSG در جریان تعقیب و گریز، بسیار سرزنده بود. آخرین باری که LSG و RCB در یک بازی IPL 2023 در بنگالورو با یکدیگر روبرو شدند، گامبیر به جمعیت بنگالورو علامت «خفه شو» داد. مشخص نیست که آیا ویرات به این موضوع واکنش نشان داده است یا خیر. اما پس از پایان مسابقه، این دو با هم دست دادند و همه چیز کاملا عادی به نظر می رسید. کایل مایرز، بازکننده LSG سپس به سمت کوهلی رفت و شروع به گفتن چیزی به RCB عالی کرد.

در این مرحله بود که گامبیر آمد و مایرز را برد. بلافاصله پس از این حادثه، ویدیویی از مسابقه نشان داد که گامبیر بسیار متحرک است و چیزی به کوهلی می‌گوید، که به نظر می‌رسید آرام‌تر بین این دو باشد. بازیکنان دیگر، از جمله KL Rahul، و کادر پشتیبانی آنها را از هم جدا کردند. سپس کوهلی در حال گفتگوی طولانی با کاپیتان LSG راهول دیده شد.

تماشا کنید: تبادل داغ بین ویرات کوهلی و گوتام گامبیر چگونه شکل گرفت

در مورد این بازی، رویال چلنجرز بنگلور روز دوشنبه در یک مسابقه لیگ برتر هند، لاکنو سوپر جاینتز را با 18 ران شکست داد.

LSG رویال چلنجر بنگلور را برای 9 نفر به 126 محدود کرد. در پاسخ، میزبان روی 27 بر 4 و سپس 65 بر 6 در اوور یازدهم متحول شد. در پایان، LSG برای 108 در 19.5 اور حذف شد. کاپیتان Faf du Plessis پس از اینکه RCB موفق به زدن توپ شد، 44 توپ را به ثمر رساند و ویرات کوهلی 30 توپ از 31 توپ را در صدر جدول به ثمر رساند.

نوین الحق موفق ترین پرتاب کننده LSG بود که برای 30 ران در چهار اور، سه ویکت را به دست آورد. راوی بیشنوی، لگ اسپینر، با ارقام چشمگیر 2/21 در سهمیه کامل چهار اور خود به پایان رسید. آمیت میشرا همچنین دو ویکت برای LSG به دست آورد در حالی که Krunal Pandya از نظر اقتصادی ضربه زد و با 0/21 در چهار اور به پایان رسید.

امتیازات کوتاه: رویال چلنجرز بنگلور: 126/9 در 20 اور (فاف دو پلسیس 44؛ نوین الحق 3/30، راوی بیشنوی 2/21) لاکنو سوپر جاینتز: 108 همه در 19.5 اور (جاش هازلوود 2/ ) ، کارن شارما 2/20).

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله