جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از مسابقه RCB vs KKR: Knight Riders به ​​رتبه هفتم صعود کرد

KKR RCB را با 21 ران شکست داد© BCCI

کلکته نایت رایدر روز چهارشنبه با پیروزی دلگرم کننده مقابل رویال چلنجرز بنگلور به رهبری ویرات کوهلی به مسیرهای پیروزی بازگشت. نایت رایدر کلکته پس از 50 بازی جیسون روی، جادوی چرخشی را به وجود آورد تا با پیروزی 21 ران مقابل رویال چلنجرز بنگلور، یک سری شکست در 4 بازی را ثبت کند. بازکننده انگلیسی نمایش را با 29 توپ 56 رهبری کرد در حالی که خفاش‌بازان نایت رایدر کلکته به طور هماهنگ شلیک کردند تا در مجموع 200 بر 5 پیکار کنند، پس از اینکه ویرات کوهلی، کاپیتان RCB، تصمیم گرفت در لانه خانه‌شان کاسه کند.

اما دو اسپین وارون چاکرابورتی (24/3) و سویاش شارما (2/30) اولین هرج و مرج را ایجاد کردند قبل از اینکه آندره راسل (29/2) مقاومت کوهلی را برای محدود کردن RCB به 179 برای هشت بشکند.

این برد KKR (شش امتیاز؛ هشت مسابقه) را از نیمه انتهایی جدول به رده هفتم و بالاتر از هندی‌های بمبئی در جدول رده‌بندی رساند. یک کبریت در دستانم است. RCB با هشت امتیاز از هشت مسابقه پنجم شد.

mrkn87k8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان همیشگی RCB با 422 دوش در هشت بازی همچنان در صدر فهرست برترین گلزنان قرار دارد. پس از او کهلی با 333 دوش در 8 مسابقه در رده دوم قرار گرفت. محمد سراج از RCB در حال حاضر با 14 پوست سر به همراه رشید خان از گجرات تایتانز بالاترین ویکت گیر است. پس از آن، وارون چاکرابورتی از KKR با 13 ویکت قرار دارد.

کوهلی که تیم را در غیاب Faf du Plessis رهبری کرد، توپ 34-54 را شکست تا امیدهای آنها را در تعقیب 201 دونده پس از سقوط ارزان دو پلسیس (17) و گلن ماکسول (5) زنده نگه دارد.

اما همه چیز از آنجا شروع شد که ونکاتش ایر در عمق میانی بازی را تغییر داد و کوهلی را از بازی راسل اخراج کرد.

او به سمت چپ شیرجه زد و واژگون شد، اما وقتی کهلی در کمال ناباوری به عقب رفت، توپ را محکم نگه داشت.

با نیاز به 86 توپ از 48 توپ، این به دینش کارتیک (22) واگذار شد تا به تعقیب و گریز آنها ادامه دهد، اما چاکرابورتی آخرین خنده را داشت وقتی که بت‌باز کهنه‌کار RCB را در راه سه بود و همه چیز به نظر می‌رسید. RCB.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله