نایت رایدر کلکته بر رویال چلنجرز بنگلور را با 21 ران شکست داد و به مسیرهای پیروزی بازگشت.

کلکته نایت رایدرز پس از اینکه جیسون روی 50 پوند به دست آورد تا با پیروزی 21 ران مقابل رویال چلنجرز بنگلور در IPL در بنگالورو، 50 پوند به دست آورد، یک سری شکست در 4 بازی را شکست. بازکننده انگلیسی نمایش را با 29 توپ 56 رهبری کرد در حالی که خفاش‌بازان نایت رایدر کلکته به طور هماهنگ شلیک کردند تا در مجموع 200 بر 5 پیکار کنند، پس از اینکه ویرات کوهلی، کاپیتان RCB، تصمیم گرفت در لانه خانه‌شان کاسه کند. اما دو اسپین وارون چاکرابورتی (24/3) و سویاش شارما (2/30) اولین هرج و مرج را ایجاد کردند قبل از اینکه آندره راسل (29/2) مقاومت کوهلی را برای محدود کردن RCB به 179 برای هشت بشکند.

کوهلی که تیم را در غیاب Faf du Plessis رهبری کرد، توپ 34-54 را شکست تا امیدهای آنها را در تعقیب 201 دونده پس از سقوط ارزان دو پلسیس (17) و گلن ماکسول (5) زنده نگه دارد.

اما همه چیز از آنجا شروع شد که ونکاتش ایر در عمق میدیک گیر کرد تا کوهلی را از راسل دور کند.

او به سمت چپ شیرجه زد و واژگون شد، اما وقتی کهلی در کمال ناباوری به عقب رفت، توپ را محکم نگه داشت.

با نیاز به 86 توپ از 48 توپ، این به دینش کارتیک (22) واگذار شد تا به تعقیب و گریز آنها ادامه دهد، اما چاکرابورتی آخرین خنده را داشت وقتی که بت‌باز کهنه‌کار RCB را در راه سه بود و همه چیز به نظر می‌رسید. RCB.

بنابراین KKR با شکست دادن آنها در فصل اول با 81 ران، یک دبل در RCB انجام داد.

این باخت دوباره نشان داد که RCB بیش از حد به سه بزرگ خود یعنی کوهلی، دو پلسیس و ماکسول اعتماد دارد.

شروع عالی RCB از 30 برای باخت توسط دو نفر از شارما و چاکرابورتی متوقف شد.

فا دو پلسیس، کاپیتان معمولی RCB، که تنها به عنوان بازیکن ایمپکت جایگزین شد، در حالی که اومش یداو را از دو طرف ویکت شکست داد، بهترین حالت خود را به نمایش گذاشت.

کوهلی همچنین در حالی که دو نفره افتتاحیه RCB با بازیکنان KKR جشن می گرفتند، ظاهری کامل داشت.

رانا در حالی که برگ برنده آنها سونیل نارین در چهار مسابقه بدون ویکت باقی مانده بود، آخرین بسته چرخشی خود را از سویاش شارما حذف کرد.

این حرکتی بود که باعث شد ساق اسپینر با پوست سر گرانبهای دوپلسیس اشتباه رفتار کند و در زایمان بعدی خود شهباز احمد (2) را گرفت.

ماکسول سپس چاکرابورتی را برای دومین بار در چندین مسابقه در این فصل پیاده کرد و رتبه برتر RCB را به هم ریخت.

اما RCB تسلیم نشد زیرا ماهیپال لومرار قصد خود را با ارائه حمایت کامل از کوهلی نشان داد، زیرا این دو راه خود را جداگانه طی کردند.

KKR در نهایت با تنظیم سرعت روی در جلو به کار خود ادامه داد و او پنج شش و چهار مرز را شکست زیرا او و نارایان جگادیسان (27؛ 29b) بهترین شروع را با 83 دوش از 56 توپ به KKR دادند.

ضربه زدن KKR در دو طرف دو طلسم بولینگ فوق‌العاده از طرف سریلانکا به نام Hasaranga انجام شد که او از 4-0-24-2 بازگشت، که باعث بال زدن کافی شد.

اول، طلسم خسیس او پس از نیمه وقت، انگیزه ای برای ضربه دوگانه ویشاک فراهم کرد، زیرا او جگادیسان و روی را رد کرد.

اما رانا سپس مطمئن شد که آنها شتاب خود را از دست ندهند زیرا او از دو مهلت خود – برای پنج و 19 – استفاده کامل کرد تا به توپ 21-48 (3×4، 4×6) خود مسابقه دهد.

قهرمان جدید KKR، رینکو سینگ (18 خارج از بازی، 10b) سپس مسئولیت را بر عهده گرفت، و دو چهار و یک شش را شکست تا مطمئن شود که به رکورد 200 رسیده است.

دیوید ویز دو ضربه ششم زد تا 12 نتیجه را از دست بدهد.

روی به KKR نشان داد که چگونه در یک پاورپلی انجام می شود، و راهش را به توپ 22-50 رساند که دومین توپ متوالی او بود تا KKR بهترین شروع فصل خود را داشته باشد.

مرد انگلیسی قصد خود را در برابر بازیکنانی مانند RCB New Bowling Bowlers و محمد سراج و دیوید ویلی نشان داد و خشم خود را هنگامی که احمد دست چپی در اوور آخر معرفی شد، آشکار کرد.

روی او را به مدت 4 شش در پنج توپ در 25 ران دود کشید تا KKR به بالاترین امتیاز خود در نیمه اول فصل با 66 بازی نرسیده برسد.

اما همه افتخارات را به هاسارنگا می‌دهیم که بعد از نیمه تمام به جلو آمد، جایی که او فقط دو دوش را واگذار کرد تا فشار را بر دو نفر وارد کند.

ویشاک و هارشال پاتل نیز حلقه را محکم کردند زیرا مرزها به طور ناگهانی خشک شد و این برای دو نفر مشهودتر شد.

جگادیسان که در تلاش برای کسب موفقیت‌های بزرگ بود، توسط یک بونز از ویشاک توپ زد، در حالی که روی یک هلو از هندی بدون کلاه دریافت کرد که یک پای عالی داشت تا مرد انگلیسی را از دور پاهایش پاک کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله