جایگزینی ضربه مغزی راویندرا جید س questionsالاتی را برای کرکت بازان سابق ایجاد می کند


راویندرو جید جایگزین یوزوندرا چاهال به عنوان جایگزین ضربه مغزی در اولین برنامه Twenty20 International (T20I) بین استرالیا و هند در روز جمعه در کانبرا شد. سرمربی استرالیا ، جاستین لانگر ، که به وضوح از این تصمیم ناراضی بود ، در یک وقفه از وسط بحث داستانی با داور مسابقه دیوید بون را دید. کاپیتان سابق انگلیس ، مایکل وان ، در توییتر نظرات خود را در مورد کل حادثه به اشتراک گذاشت و متعجب شد که هیچ پزشک یا فیزیوتراپیستی وضعیت جید را در هنگام مجروحیت از لبه بالای کلاه ایمنی در قسمت آخر سرویس میچل استارک ارزیابی نکرد. “هیچ دکتر و جسمی بیرون نیامد تا جید را از نظر ضربه مغزی بررسی کند … سپس به نظر می رسد که او با پای خود کاری انجام داده است … سپس آنها یک جایگزینی برای ضربه مغزی می کشند .. !!!!! #RatSniffed #OnOn #AUSvIND” ، Vaughn توییت ها

بوق تجاری

از طرف دیگر ، تام مودی ، کریکت استرالیایی سابق در توییتر خود نوشت که وی با جایگزینی جید از سوی چاهال مشکلی ندارد ، اما او هنوز سوال می کند که آیا پروتکل های جایگزین ضربه مغزی دنبال می شود یا خیر.

وی نوشت: “من با جید جایگزین چاهال مشکلی ندارم. اما من با این واقعیت که” دکتر و فیزیا “پس از ضربه جید به کلاه ایمنی حضور ندارند ، که من معتقدم اکنون پروتکل است ، مشکلی ندارم؟ #AusvInd. خوش حالت

مایک هرسون ، مدیر عملیات Royal Challengers Bangalore ، از حق امتیاز خود – Yuzvendru Chahal و Washington Sundar – به خاطر چرخاندن بازی به نفع هند در کانبرا ، تمجید کرد.

در این مسابقه ، چاهال که به عنوان یک جایگزین برای ضربه مغزی به میدان آمد ، جایزه را به شرکت کننده مسابقه داد به لطف طلسم “سه” در تاریخ 25 ، که برنده مسابقه بود.

بالا رفته

استرالیا با 162 پیروزی ، موفق به کسب 11 دوش نشد.

برای هند KL KL Rahul با دریافت 51 مورد از 40 زایمان بهترین امتیاز را کسب کرد. هیچ یک از بتمن های دیگر هندی نرفتند و اواخر رونق Jadea هند را به رقم کلی 161 برای هفت رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله