کومان از اظهارات رئیس جمهور بارسا مسی ناامید است – فوتبال

رونالد کومان ، مربی بارسلونا روز جمعه از اظهارات رئیس جمهور موقت باشگاه کارلوس توسکتس انتقاد کرد ، که این هفته گفت در جهت منافع اقتصادی طرف کاتالان حداکثر استفاده از لیونل مسی است.

مسی بهترین گلزن بارسا سعی دارد فصل آینده نیوکمپ را ترک کند و انتظار می رود با پایان یافتن قرارداد فعلی خود در ژوئن ، انتقال آزاد را ترک کند.

توسکتس که وضعیت اقتصادی این باشگاه را نیز نگران کننده توصیف کرد ، گفت که فروش مسی از نظر کاهش حقوق باشگاه و پول دریافتی از این انتقال “مطلوب” است.

کمان در یک کنفرانس خبری گفت: “ما می دانیم اوضاع در لئو چگونه است.”

“اگر کسی نیاز به تصمیم گیری در مورد آینده خود دارد ، این خود لئو است. من به آنچه در خارج از باشگاه گفته می شود اهمیتی نمی دهم ، با این حال اظهارنظرهای داخل باشگاه به ما کمک نمی کند تا خیال آسوده لازم برای انجام کار خود را داشته باشیم.

“ما نمی توانیم آنچه در خارج گفته می شود را کنترل کنیم ، اما در باطن این یک داستان متفاوت است.

“این (فروش مسی در پنجره نقل و انتقالات) می توانست نظر شخصی او باشد (Tuskets) ، و من این را احترام می گذارم ، اما لئو یک سال دیگر از معامله باقی مانده است و باید تصمیم بگیرد.”

کومان پیش از دیدار روز شنبه از کادیز صحبت کرد. تیم صعود کننده قبلاً “رئال” مادرید را در این فصل شکست داده است ، و “بارسا” در رقابت برای کسب عنوان عقب مانده است ، کومان اعتراف می کند که از عهده اشتباه دیگری بر نمی آید.

“حالا من فکر می کنم Madrid’s Athletics قدرتمند به نظر می رسد. آنها بسیاری از اهداف را از دست نمی دهند و در بازی ها پیروز می شوند.

“فصل طولانی است ، اتفاقات زیادی می تواند بیفتد ، اما ما نمی توانیم امتیاز بیشتری بگیریم. ما باید در هر بازی امسال باقی بمانیم. “

در سفر به اندلس ، “بارسا” که در جدول هفتم شد ، بدون کوارتت آسیب دیده جرارد پیکه ، ساموئل امتیتی ​​، سرژ روبرتو و آنسو فاتی.

دیدگاهتان را بنویسید