جایزه بزرگ موناکو: مکس ورشتاپن اعتراف کرد که خوش شانس بود که زنده ماند و پیروز شد

مکس ورشتاپن در مراحل پایانی پیروزی خود در گرندپری روز یکشنبه موناکو در شرایط بارانی نوک پا را پشت سر گذاشت و مدعی شد که خوش شانس بوده که از چند برخورد با موانع جان سالم به در برده است. پس از یک مسابقه دشوار در شرایط فزاینده دشوار، قهرمان جهان ردبول و رهبر فعلی سری اعتراف کرد که خوش شانس بوده که ماشینش به گاردریل برخورد کرده است.

او پس از دومین پیروزی خود در مدیترانه و چهارمین پیروزی در این فصل گفت: «چند بار دیوارها را بریدم.

«امروز آنجا خیلی سخت بود، اما همین. اینجا موناکو است.”

او توضیح داد که در طول مسابقه با مجموعه ای از لاستیک های متوسط ​​فرسوده مبارزه کرد و با شروع بارندگی مسابقه را با آنها شروع کرد.

او گفت: “من عقب را قفل کردم و نتوانستم از آن خارج شوم زیرا ماشین در حال سر خوردن بود.”

“پس تلاش برای کنترل آن با کمی رانش بود. و خوشبختانه دیوار به نوعی مانع از سر خوردن آن شد.”

او افزود که نحوه لغزش او به دیوارها در مراحل آخر مسابقه احتمالاً او را از تماس مخرب تر نجات داده است.

پیروزی همه جانبه او پس از یک دور مجرب که اولین قطب او را در روز شنبه در موناکو تثبیت کرد، سی و نهمین پیروزی حرفه ای خود را به همراه داشت و 39 امتیاز از هم تیمی اش سرجیو پرز در مسابقات قهرمانی رانندگان پیش از گرندپری اسپانیا آخر هفته آینده پیشی گرفت. اولین برد او برای تیم

این برد همچنین برای رئیس تیم هیجان زده کریستین هورنر، که اعتراف کرد قبل از مسابقه در موناکو احساس اضطراب می کرد، آرامش بخشید.

او گفت: «ما در اینجا روی طناب بودیم. ما می‌دانستیم که این آخر هفته بزرگترین چالش نیمه اول ما خواهد بود و ماهیت سرعت پایین به نقاط قوت ما می‌رسد.

ما واقعا فکر می‌کردیم که فراری می‌تواند رقیب اصلی باشد، اما فرناندو تمام آخر هفته را آتش می‌زد. یعنی باور نکردنی

وقتی کاورها را برداشتند، می‌توانستید ببینید که بسیاری از آنها روی لاستیک سخت و زیر باران رفته‌اند.

“در مسابقه این احساس وجود داشت که شاید قبل از رفتن به مراحل میانی یک دور دور رفتیم. اگر فرناندو بازی های داخلی را انتخاب می کرد، خیلی سخت تر بود و فشار بیشتری روی پیت استاپ ما وجود داشت.

“وقتی ماشین را هدایت می‌کنید، فقط می‌توانید ببازید. چیزی به دست نمی‌آورید. و فقط باید تلاش کنید و با شرایط کار کنید، اما خوشبختانه وقتی باران شدیدتر شد، او به دنبال لکه‌ها رفت.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله