جانی بیرستو به این فکر کرد که آیا او هرگز دوباره راه می رود.

جانی بیرستو، بت‌باز انگلیسی، پس از شکستن پایش در سه نقطه در آگوست گذشته، که او را مجبور کرد چندین تست و جام جهانی ICC T20 2022 را که تیمش برنده شد، از دست بدهد، گفته است که می‌ترسد دیگر هرگز راه نرود. دوران نقاهت برستو از یک حادثه وحشتناک گلف روز سه شنبه به پایان رسید. پس از از دست دادن شش تست و قهرمانی انگلیس در T20 جهانی، این بازیکن 33 ساله برای اولین تست مقابل ایرلند پیش از خاکستر به تیم انگلیس بازگردانده شد.

فصل برجسته 2022 برست بر اثر تصادف کوتاه شد. در اولین تابستان بن استوکس با 681 دوش، از جمله چهار قرن، با میانگین 75.66، او به نمادی از نوع جدید و هیجان انگیز کریکت تبدیل شد.

این فراخوان به دنبال بازگشت به مسابقات کریکت با یورکشایر در ماه گذشته صورت گرفت. با این حال، نگرانی هایی در مورد خود شخص وجود داشت.

ماه هایی که در بازسازی تدریجی سپری شد پر از اضطراب و نگرانی بود. در ابتدا تصور می شد که او به اندازه کافی آماده است تا بتواند قرارداد IPL خود را با پادشاهان پنجاب انجام دهد و در طول دوره طولانی توانبخشی بر ناامیدی او افزود. جدای از کریکت، نگرانی هایی وجود داشت که زندگی روزمره هرگز مثل قبل نباشد.

به نقل از ESPNCricinfo، Bairstow گفت: “شما نمی دانید که آیا می توانید دوباره راه بروید، دوباره آهسته دوید، دوباره بدوید، دوباره کریکت بازی کنید.”

“قطعاً، آن چیزها در ذهن شما می گذرد. ​​بستگی به مدت زمانی دارد که در مورد آنها فکر می کنید. چیزهای مختلفی وجود دارد تا زمانی که به بازی برگردید، خوب… شما فکر می کنید که آیا شما هم همین احساس را خواهید داشت؟ ؟” خمیر را اضافه کرد.

بیرستو گفت که آسیب دیدگی راه رفتن او را تغییر داد.

“خیلی خنده دار است، مردم گفتند “لنگ می زنی.” خوب، من کسی را نمی شناسم که آسیب جدی به ساق پا داشته باشد که دقیقاً مانند قبل راه رفته باشد. لنگیدن وجود خواهد داشت، درد و درد وجود خواهد داشت، این جزئی از آن است. چه زانو، لگن، مچ پا، کمر، هر چه که باشد.»

هنگامی که آسیبی وجود دارد، سازگاری با نحوه حرکت یا راه رفتن بدن شما وجود دارد، این فقط بخشی از آن است. من قرار نیست مثل سال گذشته بدوم، اما خوب است.”

ضربه‌زن نگرانی‌ها مبنی بر اینکه پای چپش مانع از توانایی او برای بازی به عنوان دروازه‌بان برای انگلیس در تابستان آینده برای اولین بار از سال 2019 شود را رد کرده است. از زمان بازگشتش به کریکت کانتی، او نزدیک به 300 اور بولینگ انجام داده است، که شامل مسابقات در برابر دورهام و گلامورگان شده است.

او این آخر هفته در T20 Blast در Edgbaston نماینده یورکشایر خواهد بود، قبل از تمرین در Headingley قبل از پیوستن به تیم انگلیس قبل از آزمون ایرلند. او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع به بازگشت به زمین گلف به عنوان بخشی از بحث خروج تیم به اسکاتلند قبل از تابستان بین‌المللی کریکت آنها مرتبط است، گفت: “بدون نظر”.

“فکر نمی‌کنم (ویکت نگه‌داری) تفاوتی با فیلدینگ داشته باشد – وقتی در حال دویدن هستید، جهت را تغییر می‌دهید. روی کنده‌ها خمیده‌اید و به طرفین حرکت می‌کنید، اما 25 کیلومتر تا مرز نمی‌دوید. بنابراین این یک نوع متفاوت از تناسب اندام است – پاهای قدیمی و عضلات باسن بعد از اولین روز در خاک کمی سفت هستند، اما این بخشی از آن است.”

“در اولین بازی 2 یازدهم (مقابل ناتینگهام شایر قبل از بازگشت او به کریکت 1 یازدهم) من 100 اور در بازی انجام دادم. دو بازی آخر چمپو – همه چیز خوب بود. روز تعطیل، تمرین، تمرین، تمرین و هیچ واکنشی نشان نداد. اگر متورم است، می‌دانید که مشکلی وجود دارد. پس این یک نکته مثبت است.»

رابطه بایرست ها با دستکش ها داستانی جذاب است که نباید فراموش شود. پدر فقید جانی، دیوید، برای انگلیس بازی می‌کرد و مدت‌هاست که او همین کار را برای یورکشایر و انگلیس در 49 بازی از 89 بازی ملی خود انجام داده است.

“من هیجان زده هستم. دوباره یک چالش جدید خواهد بود، زیرا مشخصاً کاری است که من تا حد زیادی انجام داده‌ام، اما دوره‌هایی وجود دارد که شما آنقدر این کار را انجام نمی‌دهید، زیرا در نقش یک batsman بازی می‌کنید. یا سفید بازی کن کریکت توپ یا هر چیز دیگری. بایرستو گفت: این یک چالش هیجان انگیز در پیش است.

در حالی که مشخص نیست که آیا او می تواند شاهکارهای سال 2022 خود را با وزن اضافی دستکش خود تکرار کند یا خیر، برستو به سال 2016 برجسته خود اشاره می کند. او در 17 مسابقه، 1470 دوش و 70 اخراج به ثمر رساند که هر دو رکورد برای یک بازیکن آزمون در یک سال تقویمی است. او معتقد است که این نشان می دهد که چرا ارزش او به عنوان یک دروازه بان برگشتی در برابر فاکس، که عموماً بازیکن بزرگتری محسوب می شود، قابل اغراق نیست.

“این سال شگفت انگیزی بود. خیلی خاص بود، پس انداز و ضربه زدن. اینها چیزهایی هستند که وقتی مردم از شما می پرسند آیا می توانید آن را انجام دهید، به سراغ آنها می روید، قطعاً سابقه ای در گذشته وجود دارد. من هم هفتم بودم.”

“این تمام نقش بود – انتخاب کنندگان فردی از هفت نفر را می خواستند که بتواند با درجه برتر ضربه بزند، اما همچنین بتواند با دم گل بزند. برای انجام این کار لازم نیست نابغه باشید. شخصی مانند آدام گیلکریست. درک ویکت بان-باتسمن را تغییر داد.او بهترین ویکت بان-باتسمن در استرالیا نبود – او بهترین ویکت بان-باتسمن در استرالیا بود و سپس به دلیل راه رفتن و بولینگ او در بازی های کریکت برای استرالیا برنده شد. و ام اس دونی. .

بیرستو اعتراف کرد که وقتی مک کالوم انتخاب خود را به او اطلاع داد، احساس رضایت زیادی داشت. پس از سختی های زمستانی، صفحه جدیدی آغاز شده است.

“سوز کردم. دوباره غرور من را پر کرد. می‌گفتم زمستان امسال روزهای تاریکی بود و بعد از تمام احساساتی که در این زمستان گذراندی و همه چیزهای دیگر، دریافت آن تماس تلفنی برایم سخت بود. . مقدار زیادی غرور وجود دارد که در آن وجود دارد. بله، دریافت آن تماس تلفنی… عالی بود.”

انگلیس روز سه شنبه ترکیب خود را برای تست مقابل ایرلند اعلام کرد که از اول ژوئن در لردز انگلیس برگزار می شود.

بن استوکس تیم 15 نفره را هدایت خواهد کرد و اولی پوپ، باتشکار راست دست، نایب کاپیتان خواهد بود.

انگلیس با بازگشت جانی بیرستو، ضربه بان ویکت بان، که از آگوست گذشته پس از یک حادثه گلف که باعث شکستگی پای چپ و رگ به رگ شدن مچ پا شد، از میادین دور بود، تقویت شده است.

جوفرا آرچر پس از اینکه در تمام تابستان به دلیل شکستگی استرس مکرر در آرنج راستش از بازی خارج شد، یکی دیگر از همکاران قابل توجه خواهد بود.

مارک وود و کریس ووکس، بول‌بازهای سریع، بازمی‌گردند، دومی برای اولین بار از مارس 2022 به تیم تست بازگشت. اگر او در رده یازدهم انتخاب شود، این اولین آزمون او در زمین خانگی در دو سال اخیر خواهد بود.

این دومین آزمون بین دو کشور خواهد بود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. جالب اینجاست که اولین بازی سال 2019 نیز یک بازی چهار روزه بود که در آن انگلیس با 143 ران پیروز شد.

از آنجایی که بازی Ashes خانگی مقابل استرالیا از 16 ژوئن آغاز می شود، انگلیس مشتاقانه منتظر است تا قبل از رویارویی با رقبای سرسخت خود کمی زمان بازی را بدست آورد.

ترکیب: بن استوکس (ج)، جیمز اندرسون، جاناتان بیرستو، استوارت برود، هری بروک، زک کراولی، بن داکت، دن لارنس، جک لیچ، اولی پوپ، متیو پاتس، اولی رابینسون، جو روت، کریس ووکس، مارک وود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله