جاش هزلوود در کنار عکس برد تست Gabba هند در خانه محمد سراج نشسته است. هواداران واکنش نشان می دهند

جاش هزلوود در کنار عکسی از برد تست گابا هند در خانه محمد سراج نشسته است.  هواداران واکنش نشان می دهند

جاش هزلوود زیر عکسی از پیروزی تست معروف هند در گابا در بریزبن نشسته است.© توییتر

لیگ برتر 2023 هند رو به پایان است و اکثر تیم ها همچنان برای حضور در پلی آف می جنگند. تنها گجرات تایتانز به رهبری هاردیک پاندیا در جمع چهار تیم برتر به پایان رسید، در حالی که دهلی کپیتالز و سان رایزر حیدرباد از مسابقه خارج شدند. بقیه تیم ها، از جمله RCB به رهبری Faf du Plessis، آخرین روزهای پرمشغله مرحله لیگ را آغاز می کنند. با داغ شدن رقابت برای پلی آف، تیم RCB وقت استراحت گرفت و از خانه ستاره خود سراج در حیدرآباد بازدید کرد. RCB تصاویری از این نشست فوق العاده منتشر کرد.

«وقت بریانی حیدرآبادی! دیشب پسرها در خانه جدید زیبای میان پیت استاپ کردند! #PlayBold #RCB،” عنوان پست اعلام شده است.

در یکی از عکس‌های منتشر شده توسط RCB، جاش هزلوود، سرعت‌دهنده استرالیایی، نشسته در کنار عکسی از پیروزی تست معروف هند در برابر استرالیا در Gabba در بریزبن در سال 2001، نشسته است. سراج و هازلوود هر دو در آن بازی شرکت داشتند. هند، علیرغم اینکه با مصدومیت چند بازیکن ستاره دست و پنجه نرم می کرد، استرالیا را با سه ویکت شکست داد تا یک برد به یاد ماندنی در سری آجینکیا راهان، کاپیتان ایستاده کسب کند.

یکی از طرفداران اشاره کرد که هازلوود در کنار عکس نشسته است. یکی از کاربران توییتر نوشت: «هیزل وود جای مناسبی را برای نشستن انتخاب کرد… در کنار عکسی از گابا».

یکی دیگر از کاربران توییتر نوشت: “Hazelwood aapke upar ka photo toh tora dekho (هیزلوود لطفا به عکس بالای خود نگاه کنید.”

RCB در حال حاضر پس از همین تعداد بازی در IPL 2023 12 امتیاز دارد. آنها باید هر دو بازی باقیمانده خود را ببرند تا از هرگونه اختلال در پلی آف جلوگیری کنند. تیم تحت رهبری دو پلسیس وقتی پنج شنبه شب در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد به مصاف SRH برود، اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت. RCB در بازی قبلی خود یک برد عظیم 112 ران مقابل راجستان رویالز به ثبت رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله