“جادوگر بی نظیر”: کریستیانو رونالدو به دیگو مارادونا ادای احترام می کند – فوتبال

کریستیانو رونالدو “جادوگر بی سابقه” را که می تواند او را “دوست” بنامد ، تحسین کرد ، در حالی که لیونل مسی رقیب وقتی دو نبوغ مدرن به جهان پیوستند ، در سوگ مرگ نابهنگام دیگو مارادونا در روز چهارشنبه ، این نماد را با “جذابیت ابدی” فراخواند.

مارادونا 60 ساله که در کنار پله برزیلی بزرگترین فوتبالیست تمام دوران محسوب می شود ، پس از ایست قلبی دو هفته پس از عمل جراحی برای از بین بردن لخته خون در مغزش درگذشت.

“امروز من با یک دوست خداحافظی می کنم و جهان با یک نبوغ ابدی خداحافظی می کنم. یکی از بهترین های تاریخ. یک شعبده باز بی سابقه. او خیلی سریع می رود ، اما میراثی را بدون محدودیت و خلا a بر جای می گذارد که هرگز پر نخواهد شد. ” “آسوده استراحت کن ، آس. شما هرگز فراموش نخواهید شد. ”

مارادونا پس از جراحی مغز ، دو هفته پس از مرخص شدن از بیمارستان بوینس آیرس درگذشت. مسی که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی زیر نظر مارادونا بازی می کرد ، مرگ سلف معروف خود را “ناراحت کننده یک بازی زیبا” خواند.

“یک روز بسیار ناراحت کننده برای همه آرژانتینی ها و فوتبال است. مسی در پیامی در اینستاگرام نوشت: “ما را ترک می کند ، اما او نمی رود زیرا دیگو ابدی است.” با صلح استراحت کنید. “