لیگ قهرمانان اروپا: رئال مادرید پس از 10 برد اینترمیلان در مسیر بازگشت


زین الدین زیدان عملکرد تیمش را به عنوان یکی از بهترین های این فصل تمجید کرد ، زیرا “رئال” روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی میلان “اینتر” با نتیجه 2-0 به پایان رسید ، که ایتالیایی ها را به آستانه حذف از رقابت ها رساند. . ادن هازارد تنها هفت دقیقه بعد رئال را از روی نقطه پنالتی به سان سیرو رساند و گل خودی احرف حکیمی با از دست دادن غایب کاپیتان های سرخیو راموس و کریم بنزما ، کاپیتان های آسیب دیده ، گل خودی را به دو برابر افزایش داد. زیدان گفت: “آنها به ما گفتند شما بدون سرخیو راموس قهرمان لیگ قهرمانان نخواهید شد و امشب ما این کار را کردیم.”

بوق تجاری

آنتونیو کونته سرمربی اینتر اعتراف کرد که تیمش مجاز به “کوهنوردی” است زیرا آنها پس از اعزام آرتور ویدال برای هر نفر بیش از یک ساعت بازی کردند.

کنته گفت: “ترک یک تیم 10 نفره در 30 دقیقه باعث مرگ می شود.”

هافبک شیلی پس از سقوط در محوطه جریمه برای یک پنالتی بحث کرد اما در عوض دو کارت زرد به دلیل مخالفت دریافت کرد.

پیش از آن ، سرانجام هازارد پس از شکست ناچو ، اولین گل خود را در مادرید در لیگ قهرمانان به ثمر رساند.

سپس رودریگو از روی نیمکت بیرون آمد و حکیمی را مجبور کرد تا برای گل دوم در یک ساعت توپ را به سمت دروازه خود مقابل تیم سابقش هدایت کند.

زیدان گفت: “من نمی دانم این کاملترین مسابقه فصل ما است یا خیر ، اما ما از ابتدا تا انتها ، با تنش و جدی عملکرد خوبی ارائه کردیم.”

“ما می دانستیم که این سه لحظه بسیار مهم برای ما هستند و بیشترین بهره را از تیم من گرفت.”

رئال ، رکوردشکنی 13 بار قهرمان اروپا ، با هفت امتیاز از چهار بازی در رده دوم گروه B قرار دارد و با دو امتیاز از بروسیا مونشن گلادباخ و اینتر عقب است.

شاگردان زیدان پس از شکست از شاختار دونتسک از دو بازی نخست تنها یک امتیاز گرفتند و برابر گلادباخ به تساوی رسیدند اما در ادامه ایتالیایی ها را در اسپانیا با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند.

– “تماس های زنگ دار” از طریق اینتر –

این شکست یک آزمایش واقعیت برای “اینتر” کونته در برابر قهرمان سابق “لیگ” در تیم “یوونتوس” زیدان بود.

کونته گفت: “من فکر می کنم که تفاوت بین ما و آنها را دیدیم. این نباید ما را تحت فشار قرار دهد ، بلکه باید به ما بفهماند که راهی وجود دارد. ما باید تلاش کنیم ، مایل و فروتن باشیم تا درک کنیم در چه سطحی قرار داریم.” .

“ما نباید اجازه دهیم که با زنگ های نگران کننده ای که از بیرون می آیند ، حواسمان را پرت کند ، تنها راه کار و رشد است.”

با این وجود شاگردان کونته به سومین حذف متوالی در مرحله گروهی نزدیک می شوند.

سمیر هاندانوویچ دروازه بان و کاپیتان اینتر در مورد امیدهای تیمش برای رسیدن به 16 گفت: “شرایط دشوار است ، اما همیشه امید وجود دارد.”

قبل از شروع به احترام دیگو مارادونا ، که چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت ، یک دقیقه سکوت رخ داد.

زیدان 48 ساله ، قهرمان سابق جام جهانی فرانسه گفت: مرگ مارادونا “یک ضرر بزرگ برای جهان در کل و برای دنیای فوتبال بوده است.”

“من جام جهانی 1986 را در ذهن خود حک کرده ام. این به شدت ما را لمس می کند ، ما مخصوصاً برای خانواده اش متاسفیم. من هیچ حرفی ندارم. ما از این خبر بسیار ناراحت هستیم.”

بالا رفته

تیم ملی سابق ایتالیا ، كنته ، 51 ساله ، اضافه كرد: “همه ما برای مردی كه قطعاً در تاریخ فوتبال ثبت شده و برای همیشه در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند ، اشك می ریزیم.

“ما در مورد شعر فوتبالیستی صحبت می کنیم که من هم از بازی با او لذت بردم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله