تیم دیگری از IPL به سراغ ویرات کوهلی رفته است. در اینجا نحوه پاسخ RCB Star آمده است

Virat Kohli در حال فعالیت برای RCB در IPL 2023© BCCI

وقتی صحبت از لیگ برتر هند به میان می آید، ویرات کوهلی و رویال چلنجرز بنگلور عملاً مترادف هستند. بتمن ستاره هندی از زمان شروع مسابقات در سال 2008 برای این فرنچایز بازی کرده است و تبدیل به یک ستاره بزرگ برای طرفداران RCB شده است. در تعامل اخیر با رابین اوتاپا، بازیکن سابق کریکت هندی در JioCinema، کوهلی در مورد همکاری خود با RCB در طول سال‌ها صحبت کرد و حتی در مورد فرانچایز دیگری صحبت کرد که نزدیک به دستیابی به خدمات او است. با این حال، کاپیتان سابق هند به سرعت به این موضوع اشاره کرد که برنامه حرفه ای او برای این تیم مناسب نیست.

“شگفت انگیز بود. چرا من برای این همکاری و سفر با RCB ارزش زیادی قائل هستم به این دلیل است که در 3 سال اول IPL آنها از من بسیار حمایت کردند. حتی زمانی که احتباس‌ها اتفاق می‌افتد، می‌گفتند ما می‌خواهیم شما را نگه داریم. تنها پاسخ من به ری جنینگز در آن زمان این بود: “من می خواهم در درجه اول مبارزه کنم.” من در 3 برای هند ضربه می زنم و می خواهم در 3′ ضربه بزنم. و آنها گفتند، “باشه، شما می خواهید در 3 ضربه بزنید.” آنها در زمانی که به آن نیاز داشتم ایمان را به من نشان دادند. کهلی گفت: من در حرفه بین المللی خود نیز رشد کرده ام.

کوهلی همچنین گفت که وقتی برای او آمدند، پاسخ روشنی در مورد فرانچایز داشت.

“این برای من ارزشمندتر است. نام نمی برم، اما فرنچایز دیگری که در آن زمان با آن صحبت کردم… آنها حتی به اندازه کافی علاقه ای به گوش دادن به من نداشتند. در آن زمان کمتر (5-6) بازی می کردم. فکر کردم، “اگر می توانستم فرصتی برای رهبری در جای دیگری پیدا کنم…” همان فرنچایز، چون برای هند بازی می کردم و در سال 2011 بازی می کردم، قبل از سیو، به من نزدیک شد و گفت: “می توانی به حراج بیایی؟” گفتم راهی نیست. کهلی در مصاحبه ای ضمن صحبت درباره گزینه های دیگر خود توضیح داد: من همیشه با فرانچایزی خواهم بود که از من حمایت می کند.

اوتاپا از پاسخ متعجب شد، اما کوهلی گفت که پاسخ مستقیم بود.

“بله بود. و آنها بلافاصله امتناع کردند. من بسیار منصف بودم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله