ستاره سابق هندی بازیکن هندی بمبئی را “سوپراستار بعدی کریکت جهان” نامیده است. این ایشان کیشان یا سوریاکومار یاداو نیست

پس از شکست SRH، MI یک پیام قوی برای بقیه تیم ها ارسال کرد.© AFP

عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هند، کامرون گرین، بازیکن همه کاره هندی‌های بمبئی را پس از بازی برنده‌اش در برابر سان رایزرز حیدرآباد (SRH) در مسابقه IPL 2023 در روز سه‌شنبه تمجید کرد. گرین که توسط MI به مبلغ 17.50 کرور در طول مینی مزایده IPL 2023 خریداری شد، پس از ارتقاء خود به رتبه سه، تیم را به 192/5 با 64 تهاجمی هدایت کرد. او همچنین ویکت بالای کاپیتان SRH آیدن مارکرام را اسکالپ کرد تا به تعقیب و گریز SRH پایان دهد. پاتون پس از پایان مسابقه صحبت کرد که گرین فوق ستاره بعدی کریکت جهان خواهد بود.

پاتون در برنامه Star Sports Cricket Live گفت: “کامرون گرین فوق ستاره بعدی کریکت جهان خواهد بود. او بازیکنی با استعداد است و ما تعداد بیشتری از او خواهیم داشت زیرا او هر روز بازی خود را بهبود می بخشد.”

MI اکنون سه بازی را در IPL 2023 برنده شده است و دلیل بزرگی برای تغییر سریع آنها نحوه عملکرد بازیکنان جوان آنها مانند گرین، تیلاک وارما و آرجون تندولکار است.

آرون فینچ، بازیکن سابق کریکت استرالیا معتقد است که ترک‌های جوان در تیم هندی‌های بمبئی در غیاب ستاره‌های بزرگ از پس این کار برمی‌آیند، که همیشه نشانه خوبی برای هر تیمی است.

فینچ که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “جوانی ها برای سرخپوستان بمبئی در غیاب سوپراستارهایی مانند جاسپیت بومراح و جوفر آرچر به پایان می رسند. تیم در دو بازی اول به شدت با اسلحه های بزرگ کمبود داشت، اما این جوانان این کار را انجام دادند. بر عهده خودشان است که اکنون تحویل دهند.

پس از شکست دادن SRH، MI یک پیام قوی به بقیه تیم ها ارسال کرد که قهرمانان پنج دوره در حال یافتن موجو خود هستند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله