توییت شاهرخ خان در اولین حضور آرجون تندولکار در IPL – “شادی و شادی”

آرجون تندولکار اولین بازی IPL خود را مقابل KKR انجام داد© BCCI/Sportzpics

انتظار طولانی آرجون تندولکار برای بازی برای هندی‌های بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) روز یکشنبه با حضور او در ترکیب تیم برای بازی مقابل کولکتا نایت رایدرز به پایان رسید. هواداران، بازیکنان سابق کریکت و صاحب نظران به رسانه های اجتماعی رفتند تا موهبت ها و پیشنهادات خود را برای این بازیکن جوان هندی بدون پیراهن به اشتراک بگذارند. حتی شاهرخ خان پادشاه بالیوود در توییتر نظر خود را در مورد اولین بازی آرجون به اشتراک گذاشت. منصفانه است که بگوییم SRK علیرغم باخت KKR در مسابقه، فقط چیزهای خوبی در مورد پیشرفت برای گفتن داشت.

«هرچقدر که این IPL رقابتی است… اما وقتی می‌بینی پسر یکی از دوستان #آرجون تندولکار وارد میدان می‌شود، بسیار خوشحالی و خوشحالی است. با آرزوی بهترین ها برای آرجون و @sachin_rt یک لحظه افتخار است!! وای!» شاهرخ در توییتی نوشت.

این بازیکن همه کاره 23 ساله حمله بولینگ را برای سرخپوستان بمبئی باز کرد و دو اور چشمگیر را انجام داد که در اوایل اینینگ توپ را به ضربه زن بازوی راست فرستاد.

او 17 ران بدون گرفتن ویکت به ثمر رساند. او ونکاتش آییر از KKR را با یک شش و چهار ضربه زد، که اولین IPL خود را قرن بعد در اینینگ تکمیل کرد.

پس از اولین بازی خود، آرجون و پدر معروفش ساچین – که در جلسه تمرینی تیم در روز شنبه قبل از بازی و همچنین در محوطه تیم در روز یکشنبه مشاهده شد – اولین جفت پدر و پسری بودند که در تاریخ 15 ساله این تیم ظاهر شدند. IPL، و آن هم برای همان طرف.

ساچین به مدت 6 سال، بین سال های 2008 تا 2013، برای هندی های بمبئی بازی کرد.

آرجون برای اولین بار در حراج سال 2021 توسط پنج قهرمان IPL با قیمت پایه 20 لک روپیه انتخاب شد.

در حالی که ورزشگاه وانکهده زمین خانگی آرجون و سرخپوستان بمبئی است، کریکت باز جوان دیگر با باشگاه داخلی بمبئی ارتباطی ندارد زیرا در نیمه دوم سال 2022 به دنبال زمان بازی منظم در مسابقات داخلی به گوا نقل مکان کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله