“هر کسی می تواند یک یا دو بازی بد داشته باشد اما…”: نیتیش رانا در KKR Bowlers پس از شکست مقابل MI

نیتیش رانا، کاپیتان نایت رایدر کلکته، پس از شکست پنج ویکتی مقابل هندی‌های بمبئی در ورزشگاه وانکهده، از بازیکنانش خواست که بهتر شوند. اولین ضربه ونکاتش ایر بیهوده بود زیرا ضربه پنجاه ایشان کیشان و ضربه سریع 43 ران سوریاکومار یاداو، هندیز بمبئی (MI) را به پیروزی 5 ویکتی مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود رساند. ورزشگاه وانخده روز یکشنبه. “آنها بهترین بولرهای ما را هدف قرار دادند و این برای آنها نتیجه داد. ما می توانستیم در اوورها بهتر عمل کنیم. ای کاش بولینگ من عملکرد بیشتری داشت. هر کسی می تواند یک یا دو بازی بد داشته باشد، اما همیشه این اتفاق برای ما می افتد. ما.” رعنا پس از بازی گفت: به رختکن برمی گردم و در مورد آن صحبت می کنم.

سرخپوستان بمبئی سپس تعقیب خود را با پرواز از بلوک ها آغاز کردند. روهیت جایگزین شریک کیشان به عنوان جایگزین ضربه زدن شد و آنها یک پایه 65 دونی قرار دادند. کیشان پنجاه گل خود را به ثمر رساند، سوریاکومار یاداو 43 ران به ثمر رساند و تیم دیوید بدون شکست در 24 بازی بازگشت تا به قهرمانان پنج دوره IPL کمک کند دومین بازی خود در IPL 2023 را ببرند.

کاپیتان KKR همچنین به ایر که صد گل زد اما نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد، تسلیت گفت. ایر تنها بازیکن KKR بود که از 15 سال پیش برندون مک کالوم یک قرن در IPL گلزنی کرد، اما نیتیش رانا گفت که انتظار بیشتری از هم تیمی هایش در آینده دارد.

فکر می کنم 15-20 شوت کوتاه بودیم. به بای (پیوش چاولا) رایانه شخصی به خاطر نحوه ضربت زدن او. حیف ونکی، او صد گل زد، خیلی خوب بازی کرد اما در سمت بازنده کارش را تمام کرد. تمام تیم می دانند که این صد دوم برای بازیکن KKR بود. کاپیتان KKR افزود: در آینده، سایر بازیکنان تیم ما نیز صدها گل خواهند زد.

قبل از بازی، کیشان با 58 بر 25 گل برتری را برای بمبئی به ثمر رساند، در حالی که سوریاکومار 43 ران اوف 25 توپ را به ثمر رساند. برای KKR، سویاش شارما دو گل زد در حالی که شاردول تاکور، وارون چاکرابورتی و لاکی فرگوسن هر کدام یک ویکت به دست آوردند.

بمبئی در تعقیب یک هدف 186، شروعی بسیار خوب داشت، زیرا بازکننده‌های آنها، ایشان کیشان و روهیت شارما در اور دوم بازی، شاردول تاکور را برای 16 ران بولد کردند. دوتایی بمبئی به فرم تاول‌آمیز خود ادامه دادند و با کمک دو شش و یک چهار ران، 17 ران باولینگ Umesh Yadav را انجام دادند.

چرخش مداوم ضربات و برداشتن مرزها برای تفریح، بمبئی را تحت فشار نگه داشت. بازکننده‌ها در بمبئی با تحویل‌های بی‌ثباتی که ارائه می‌شد، کنار آمدند و از فرصت‌های گلزنی که توسط پیسرهای کلکته فراهم شد، استفاده کردند.

کیشان، در فرم گرم، سونیل نارین را برای 22 ران در اور چهارم با دو شش بولینگ زد تا تیمش از مرز 50 ران عبور کند.

این جفت تهاجمی بیش از 60 دوش را در 5 اور انجام داد، اما شراکت 65 ران بین بازکننده ها شکست خورد زیرا سویاش شارما روهیت را برای 20 بار اخراج کرد.

سوریاکومار یاداو، خفاش‌باز راست‌دست، بیرون آمد تا خفاش کند. کیشان در اوور هشتم بازی با توپ 21 نیم قرن به فرم داغ خود ادامه داد. کیشان پس از زدن حداکثر در اوور نهم، طعمه توپ خیره کننده وارون چاکرابورتی شد. ایشان کیشان قبل از کسب امتیاز خیره کننده 52 امتیاز از تنها 22 تحویل خارج شد.

تیلاک ورما سپس برای خفاش بیرون آمد. بازیکنان بمبئی به خوبی ضربه زدند و به بازیکنان کلکته استراحتی ندادند، زیرا توپ‌های آزاد پیشنهادی را ترک کردند. سپس سویاش شارما یک تحویل خیره کننده را با 30 تخفیف از 25 به بولینگ تیلاک وارما تحویل داد.

تیم دیوید سپس به خفاش آمد و چاکرابورتی را برای 15 ران با دو ماکسیمم شکست داد. سپس سوریاکومار پس از به ثمر رساندن 43 ران در هفدهمین مسابقه به شاردول تاکور قربانی شد. نیهال وادهرا سپس به ضربات خفاش آمد اما نتوانست کار زیادی انجام دهد زیرا پس از به ثمر رساندن تنها 6 ران به پاویون بازگردانده شد. در اوور هجدهم، دیوید تیمش را به پیروزی 5 ویکت مقابل KKR هدایت کرد.

پیش از این، ونکاتش ایر اولین بازیکنی بود که در 15 سال یک قرن برای کلکته نایت رایدرز گلزنی کرد، زمانی که ضربه خیره کننده 104 (51) KKR را در 20 اور مقابل هندی های بمبئی به 185/6 رساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله