تولد شیار دوان: ویرندر شوگ و یوراج سینگ آرزو می کنند هند را کشف کنند


روز شنبه ، شیار داوان ، کاشف هندی 35 ساله شد و مانند وایندر شوگ ، یوراج سینگ به شبکه های اجتماعی متوسل شد تا برای بازیکن کریکت مبارک آرزو کند. خفاش های پایتخت های دهلی (DC) در حال حاضر در تور کریکت هند در استرالیا برای تور دائمی خود حضور دارد و در شکست سری 2-1 ODI حضور داشت. یوراژ سینگ ، هم تیمی سابقش در هند ، که به خاطر حضورش در شبکه های اجتماعی شهرت دارد ، نوشت: “Janamdin di lac، lacquer vadhayan jat ji @ SDhawan25! برایت آرزوی سلامتی و موفقیت زیادی دارم! رعد ایجاد کن!”

بوق تجاری

گشایش دهنده سابق Wirender Shevag همچنین در رسانه های اجتماعی شرکت کرد تا خواسته ها و تحسین های خود را به داوان منتقل کند. “بسیار زیاد ، روز بازگشت به پسر دائماً لبخندی که من واقعاً او را تحسین می کنم مبارک است ، @ SDhawan25. “، – او نوشت.

حق امتیاز لیگ برتر هند (IPL) داوان “دهلی پایتخت” نیز برای او در شبکه های اجتماعی آرزو کرد.

بالا رفته

داوان در فینال امسال در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) ، جایی که به هندوستان بمبئی (میشیگان) باخت ، نقشی بزرگ داشت.

این باشگاه می نویسد: “100٪ Swag 200٪ سرگرمی 300٪ خوشبختی آرزو می کنم @ SDhawan25 ، شخصی که احساساتی است ، تولدت مبارک # YeHaiNayiDilli #HappyBirthdayGabbar ،”

گوتام گامبیر ، برنده جام جهانی 2011 ODI در توئیتر خود نوشت: “روز خوبی داشته باشید @ SDhawan25

در اینجا خواسته های دیگر کریکت ها و طرفداران آنها در شبکه های اجتماعی وجود دارد:

داوان همچنین بخشی از تیم T20I هند است و روز جمعه در اولین T20I بازی می کرد که بازدیدکنندگان در 11 مسابقه برنده شدند. دومین مسابقات T20I از سه مسابقه روز یکشنبه برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله