آفریقای جنوبی علیه انگلیس: پزشک تیم آفریقای جنوبی نگران نقض حباب پس از تعویق ODI است


پزشک تیم آفریقای جنوبی روز جمعه گفت که او نگران است که ممکن است “حباب” ایمنی زیستی تیم را نقض کند پس از به تعویق افتادن اولین مسابقه بین المللی یک روزه مقابل انگلیس به دلیل مثبت بودن آزمایش بازیکن آفریقای جنوبی برای Covid-19. اعلامیه انتقال فقط بیش از یک ساعت قبل از آغاز بازی روز به شب جمعه در نیولندز ، کیپ تاون اعلام شد. دکتر شعایب منجرا گفت که دادگاه های جدید روز شنبه قبل از آنچه امروز به عنوان اولین جلسه از سری سه مسابقه در روز یکشنبه برنامه ریزی شده است ، برگزار می شود.

بوق تجاری

آزمایشات بعدی مسابقه دوم برنامه ریزی شده در کیپ تاون را روز دوشنبه پیش از دیدار فینال برنامه ریزی شده در روز چهارشنبه دنبال می کنند.

وی گفت: “روز شنبه ، ما تمام بازیکنان و کارکنان هتل خود را دوباره آزمایش خواهیم کرد ، منتظر نتایج هستیم و دوره را مشخص خواهیم کرد.”

او فکر نمی کرد که اگر تست های مثبت وجود داشته باشد آیا می تواند سه مسابقه انجام دهد یا خیر.

دکتر منجرا گفت: “این آزمایش ما را غافلگیر کرد زیرا ما به یک محیط بیولوژیکی ایمن اطمینان داشتیم.”

وی گفت که از زمان ورود بازیکنان و کارکنان به چیزی که به عنوان “حباب” قابل اعتماد در آستانه سریال مشاهده می شد ، این عفونت جدید رخ داده است.

“نوعی تخلف وجود داشت که ما با جزئیات کامل بررسی کردیم تا سعی کنیم با مکالمه با بازیکن و بررسی تصاویر دوربین امنیتی ، محل وقوع آن را تشخیص دهیم.”

با اقامت هر دو تیم در یک هتل در کیپ تاون ، نزدیک سرزمین نیولندز ، جایی که بازی باید جمعه برگزار می شد ، دکتر منجارا اعتراف کرد که اردوی خارج از خانه ابراز نگرانی کرده است.

وی گفت: “انگلیس اعتماد به نفس خود را در یک محیط بیولوژیکی ایمن زیر سال می برد – و درست هم هست. ما به این نگرانی احترام می گذاریم و با تیم های پزشکی انگلیس دیدار کرده ایم.”

اشلی گیلز ، مدیر عامل کریکت انگلیسی برای مردان ، گفت که سلامتی و ایمنی بازیکنان و مدیریت او اولویت شماره یک است.

گیلز گفت: “حزب انگلیسی روزهای جمعه و شنبه در پایگاه کیپ تاون باقی خواهد ماند و ما امیدواریم که یک سری سه مسابقه قبل از ترک پنجشنبه آینده برگزار شود.”

دکتر منجرا این واقعیت را رد کرد که به گفته سخنگوی تیم حداقل یک بازیکن آفریقای جنوبی بدون اجازه از هتل خارج شده است.

دکتر گفت: “من به طور قاطع می توانم بگویم که هیچ بازیکنی قادر به ترک هتل نیست.” به گفته وی ، یک نگهبان سختگیر وجود داشت که توسط یک سرهنگ پلیس کنترل می شد: “خروج غیرممکن است ، مگر در ماشین شرکت با راننده رسمی.”

پیش از این اعلام شده بود که دو آزمایش مثبت در اردوگاه آفریقای جنوبی در 18 نوامبر برگزار شد. بازیکنان آلوده در هتل تیم در انزوا قرار گرفتند و به مدیریت گفته شد که پس از سه مسابقه از دست رفته سری Twenty20 بهبود یافته اند و برای سری روز آماده خواهند بود.

تور انگلیس اولین تجربه یک تیم آفریقای جنوبی در حباب بیولوژیکی امن است ، اما انگلیس که با پرواز چارتر به آفریقای جنوبی پرواز کرد ، امسال بدون آلوده شدن بازیکنان ، با موفقیت میزبان تیم هایی از هند غربی ، پاکستان و استرالیا بود.

بالا رفته

طبق بیانیه دو مقام نظارتی ، وضعیت مثبت بازیکن آفریقای جنوبی در نتیجه آزمایشات انجام شده پس از آخرین تمرین برنامه ریزی شده تیمش در روز پنجشنبه مشخص شد.

اولین مسابقه اکنون قرار است روز یکشنبه در پارل برگزار شود ، زمانی که جلسه دوم برنامه ریزی شده بود. بازی دوم یک شب در روز در روز دوشنبه در نیولندز خواهد بود ، این سری طبق برنامه ریزی شده با بازی های روز بعد در روز چهارشنبه در نیولندز پایان می یابد.

مباحث ذکر شده در این مقاله