تصویر نوین الحق با ام اس ضونی. واضح است که نظرات در مورد ویرات کوهلی است

نوین الحق، بازیکن افغانستان و لاکنو سوپر جاینتز اخیراً با ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور درگیر شد. بازی IPL 2023 بین Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bangalore در روز دوشنبه در لاکنو به دلایل اشتباه برای مدت طولانی در خاطر خواهد ماند. خلق و خوی شعله ور شد و بزرگان کریکت هند گوتام گامبیر و ویرات کوهلی پس از پایان مسابقه در گفتگوهای پر جنب و جوش دیده می شدند. آنچه باعث واکنش خشمگین شد کاملاً مشخص نیست، اما بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به سابقه بین دو فرنچایز IPL به عنوان دلیل این واکنش تهاجمی اشاره کرده اند. بازیکنان LSG و مربی گامبیر در طول اولین مسابقه پر مشاجره خود در بنگالورو می توانند واکنش تهاجمی را ببینند.

در لاکنو، در بازی برگشت روز دوشنبه، کوهلی هر بار که batsman LSG اخراج می شد بسیار متحرک بود. او حتی در اوور هفدهم درگیر جنگ لفظی با نوین الحق، عضو LSG در افغانستان شد. از ویدیو مشخص نیست که چه کسی دعوا را شروع کرده و دقیقاً چه گفته شده است. تصاویری از این مسابقه نشان می دهد که آمیت میشرا، دومین ضربه زن LSG و یکی از داوران، کهلی را از نوین جدا می کند، حتی در حالی که کاپیتان سابق RCB همچنان به کفش خود اشاره می کند در حالی که چیزی به بازیکن افغانستان می گوید.

حالا بعد از بازی LSG مقابل چنای سوپر کینگز، ناوین با دونی عکس گرفت. واکنش به این عکس همانطور که انتظار می رفت متوجه کهلی بود.

در حالی که بازیکنان بعد از مسابقه دست می دادند، نوین الحق و کوهلی بازیکن LSG در حال تبادل نظر بودند و گلن ماکسول از RCB آنها را از هم جدا کرد.

پس از آن، گامبیر مایرز را از صحبت با کوهلی دور کرد.

بلافاصله پس از آن، گامبیر در حالی که بازیکنان LSG، از جمله کاپیتان مجروح KL Rahul، او را مهار کردند، به سمت کوهلی پرتاب شد. اما در نهایت کوهلی و گمبیر درگیر مشاجره شدیدی با بازیکنان دو طرف شدند که آنها را احاطه کرده بودند.

گامبیر سرزنده تر از این دو به نظر می رسید و بارها توسط بازیکنان LSG و کادر پشتیبانی از حمله به کوهلی منع شد. این اتفاق پس از دست دادن آنها رخ داد.

کوهلی در ابتدا در حالی که شانه گامبیر را نگه داشته بود دیده شد، اما با ادامه تبادلات داغ، آمیت میشرا، کاپیتان RCB، فاف دو پلسیس و دستیار مربی LSG، ویجی داهیا، همچنین از دهلی، وارد عمل شدند تا این دو را از هم جدا کنند.

پس از درگیری، کوهلی در حال صحبت با کاپیتان LSG راهول نیز دیده شد.

به آخرین آهنگ ها فقط در JioSaavn.com گوش دهید

کوهلی و گامبیر هم تیمی های سابق هند هستند که با هم برای ایالت دهلی بازی کرده اند، اما سابقه رویارویی های رو در رو داشته اند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله