رانویر سینگ پس از ملاقات با “افسانه های فوتبال” “تجربه جادویی” را به اشتراک می گذارد. نگاه کن

سفیر لیگ برتر در هند، فوق ستاره رانویر سینگ به خاطر علاقه اش به این ورزش شهرت دارد. دانش گسترده او از ورزش های مختلف و حضور در رویدادهای مهم ورزشی او را به چهره ای شناخته شده در صحنه ورزش جهانی تبدیل کرده است. با نزدیک شدن به پایان فصل لیگ برتر، اتفاقات در حال افزایش است. رانویر سینگ سوپراستار در پنج روز گذشته در بریتانیا بوده و در حال و هوای بازی های لیگ برتر غوطه ور شده است، با هواداران صحبت می کند و از زمین های تمرین باشگاه ها بازدید می کند تا امکانات پیشرفته مورد استفاده باشگاه های لیگ برتر را بررسی کند.

رانویر سینگ در جریان دیدار خود، در بازی های لیگ برتر بین فولام و منچسترسیتی و همچنین لسترسیتی مقابل اورتون حضور پیدا کرد و سپس دیدار خود از امارات را برای تماشای بازی آرسنال و چلسی به پایان رساند.

رانویر قبل از تماشای بازی لستر سیتی و اورتون در استادیوم کینگ پاور، با هواداران هندی لسترسیتی دیدار و گفتگو کرد و در مورد خاطرات مورد علاقه آنها در لیگ برتر، از جمله قهرمانی فصل 2015/16 صحبت کرد. سینگ پس از دیدار و احوالپرسی با هواداران، ویچای سریوادهاناپرابا، مالک سابق باشگاه را در حرم وی در استادیوم کینگ پاور ادای احترام کرد.

بازی سینگ در لیگ برتر در روز بازی‌های لیگ برتر، با درگیری خبرساز بین آرسنال و چلسی به اوج خود رسید که در اواخر 2 می 2023 آغاز شد. سینگ که یکی از طرفداران سرسخت توپچی هاست، در امارات حضور داشت تا برد محبوبش در آرسنال را تماشا کند. چلسی 3-1 در شب به لطف عملکرد عالی میکل آرتتا.

سینگ در مورد تجربه روز بازی خود در این سفر، قدردانی خود را ابراز کرد و گفت: «تجربه جو در استادیوم ها در طول مسابقات، مانند همیشه، جادویی بود. خیلی خوب است که بهترین فوتبالیست‌های جهان را در صحنه بازی می‌بینیم که برای تیم‌هایشان می‌جنگند و استادیوم‌های پر از آن‌ها را تشویق می‌کنند.”

علاوه بر این، سینگ خاطرنشان کرد: «از تماشای برد قانع کننده آرسنال مقابل چلسی در امارات لذت بردم. میکل آرتتا کار بزرگی با تیم انجام می دهد و دیدن این تیم جوان و با استعداد در عمل بسیار تاثیرگذار بود.”

سینگ در طول سفر خود این افتخار را داشت که با چند اسطوره لیگ برتر صحبت کند. او در این مسابقه با پر مرتزاکر و ژیلبرتو سیلوا ملاقات کرد. سینگ حتی در برنامه روز مسابقه اسکای اسپورت در استادیوم آرسنال ظاهر شد و طی آن با سسک فابرگاس، جیمی فلوید هاسلبینک و پاتریک ویرا گپ زد. او همچنین از تماشای بازی آرسنال و چلسی در باکس مدیرعامل در امارات در کنار قهرمان المپیک، سر مو فرح و رئیس و مدیر عامل آرسنال، وینا ونکاتشم لذت برد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله