“تصمیم گرفتی این آخرین مورد من است…”: پاسخ حماسی MS Dhoni به IPL “Swansong”

MS Dhoni اسطوره کریکت جهان است. کاپیتان چنای سوپر کینگز موفق ترین کاپیتان کریکت هند با سه عنوان ICC در حالی است که در راس تیم است. در حالی که او در سال 2020 از کریکت بین المللی بازنشسته شد، بازیکن ثابت CSK در لیگ برتر هند (IPL) بوده است. به طور گسترده اعتقاد بر این بود که IPL 2023 می تواند آخرین دوره Dhoni باشد. چه کلکته، چه جیپور یا لاکنو، پشتیبانی از Dhoni و CSK بسیار زیاد بوده است. خود دونی گفته است که این “آخرین مرحله” حرفه او است. با این حال، هیچ تایید رسمی از Dhoni یا CSK در مورد همین موضوع وجود ندارد.

در حین بازی IPL 2023 در مقابل سوپر غول‌های لاکنو در لاکنو، دنی موریسون از دونی پرسید: «بدیهی است که این تور شگفت‌انگیز آواز قو آخرین تور شماست. چگونه آن را دوست داری؟»

ام اس دونی گفت: «تصمیم گرفتی که این آخرین مورد من است (لبخند می‌زند). من نه. ابتدا به بولینگ می رویم. این واقعیت که ویکت زیر پوشش بود و کمی چسبنده به نظر می رسد، بنابراین ما ابتدا می بینیم که آیا کاسه می کنیم. برای دیدن تمامی شرایط و موقعیت مکانی دیپک (چهار) برای ما مناسب است، بنابراین او جایگزین آکاش (سینگ) می شود. بقیه اعضای تیم هم همینطور هستند.”

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان چنای سوپر کینگز، در بازی IPL خود در برابر لاکنو سوپر جاینتز در روز چهارشنبه، اولین بازی را به دست آورد.
Krunal Padhya، بازیکن همه کاره LSG، در حالی که کاپیتان معمولی KL Rahul در حال پرستاری از آسیب جدی ران است، تیم را رهبری می کند.

CSK دیپاک چاخار را به جای آکاش سینگ به میدان آورد، در حالی که LSG مانان ووهرا و کاران شارما را در یازدهمین بازی حضور داشت.

تیم‌ها: چنای سوپر کینگز: روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهان، معین علی، شیوام دوبه، راویندرا جادجا، ام‌اس دونی (جنبش و هفتگی)، دیپاک چهار، متیشا پاتیرانا، توشار دشپنده، ماهیش تیکشانا. لاکنو سوپرجاینتز: کایل مایرز، مانان وهرا، کاران شارما، آیوش بادونی، مارکوس استوینیس، نیکلاس پوران (دوبله)، کرونال پاندیا (ج)، کریشناپا گوتام، نوین الحق، راوی بیشنوی، محسن خان.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله