ویرات کوهلی و آنوشکا شارما “تور دهلی” پیش از IPL 2023. به مال مراجعه کنید

ویرات کوهلی، آنوشکا شارما آره

ویرات کوهلی (چپ) و آنوشکا شارما© توییتر

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما عکسی از روز خود را در دهلی نو قبل از بازی رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به اشتراک گذاشتند. کوهلی اخیراً پس از یک مشاجره در زمین با او در مرکز طوفان قرار گرفت. گوتام گامبیر مربی لاکنو سوپر جاینتز پس از پیروزی تیمش. این یک بازگشت به خانه برای کوهلی بود زیرا او قبل از مسابقه در دهلی وقت آزاد داشت و تصویری را با آنوشکا به همراه شرح زیر به اشتراک گذاشت: “در خیابان دهلی @AnushkaSharma”.

جدال لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و سوپر جاینتز لوکهنو پر از درام بود زیرا ویرات کوهلی و گوتام گامبیر پس از بازی با یکدیگر درگیر شدند و هیئت کنترل کریکت در هند را تحریم کرد. BCCI).

کوهلی مردی پرمشغله در طول بازی بود و اخراج تقریباً همه batsman های LSG را با شور و حرارت زیادی جشن می گرفت. او حتی در چندین درگیری با نوین الحق و آمیت میشرا بازیکنان لاکنو شرکت داشت. پس از پایان بازی، کهلی با شور و شوق قهرمانی این تیم را جشن گرفت.

در ویدئویی که توسط RCB در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، کوهلی در حالی که پیروزی حماسی را در تریلر کم امتیاز مقابل مردان KL Rahul جشن می گرفت، با روحیه بالا به نظر می رسید.

“این یک برد شیرین است بچه ها، برد شیرین، بیایید برویم!”، این ویدیو با یک کهلی پمپاژ شده شروع می شود که کلمات را می گوید، ما این کار را انجام می دهیم. چند ثانیه پس از پخش ویدیو، صداپیشگی RCB شنیده شد که می گفت: «اگر می توانید آن را بدهید، باید آن را بگیرید. در غیر این صورت، آن را ندهید.”

کاپیتان سابق RCB در ادامه این ویدئو گفت: “این یک برد خارج از خانه واقعا مهم بود. این یک برد بسیار خوشایند به دلایل زیادی است، مهمتر از همه به دلیل شخصیتی که در دفاع از این نتیجه نشان دادیم. فکر می‌کنم همه باور داشتند که ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم و در نهایت در سمت پیروزی قرار گرفتیم، که واقعا عالی است.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله