‘تصمیم به کاسه…’: ارزیابی صادقانه شیخار داوان پس از شکست مقابل دی سی

پس از باخت 15 ران مقابل دهلی کپیتالز (دی سی)، کاپیتان پنجاب کینگز (PBKS) شیخار داوان گفت که تصمیم او برای زدن اسپینر در فینال نتیجه معکوس داشت و بازیکنانش در هنگام حرکت توپ در طول بازی موفق به گرفتن ویکت نشدند. . ضربه درخشان لیوینگستون 94(48) مقابل دی سی در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) در ورزشگاه HPCA در روز چهارشنبه شکست خورد.

ناامیدکننده بود اما فکر نمی‌کنم در 6 اور اول خوب بازی کنیم. باید در حین حرکت توپ چند ویکت می‌گرفتیم. شما همیشه امیدوار هستید. یک شوت عالی بازی کرد. حتی تصمیم من برای ضربه زدن به اسپینر در آخرین اور نتیجه معکوس داشت. قبل از آن بولرهای سریع توپ را در پاورپلی توپ نمی زدند. این برنامه بود اما ما اجرا نکردیم. این به ما آسیب می رساند. در هر پاورپلی ما 50-60 ران زدیم و ویکت نگرفتیم. می دانستیم که دو سه اور اول لنگ می زند و می دانستیم که می توانیم زمان خود را بگیریم. اوور اول نیز اور اول بود که اغلب اتفاق نمی افتد، اما این اتفاق افتاد. شيخار در ارائه پس از بازي گفت.

شروع PBKS، DC یک ماموت 213/2 را در 20 اور خود ارسال کرد. دیوید وارنر (46 توپ از 31 توپ، با پنج توپ چهار و دو توپ شش) و پریتوی شاو (54 توپ از 38 توپ، با هفت توپ چهار و شش) شروعی عالی را با 94 ران آغاز کردند. شاو همچنین 54 دوش را با رایلی راس انجام داد که تنها با 37 توپ شامل 6 توپ و 6 توپ، 82 ران شکست ناپذیر به دست آورد. ضربه زن آفریقای جنوبی همچنین با فیل سالت (26* در 14 توپ، با دو توپ چهار و دو شش توپ) ظاهر شد.

سام کوران (2/36 در چهار اور) تنها بولری بود که برای PBKS ویکت گرفت.

در پاسخ، PBKS کاپیتان شیخار را به خاطر یک اردک طلایی از دست داد. اما پرابسیمران سینگ (22 توپ از 19 توپ) و آتاروا تاید (55 توپ از 42 توپ، با پنج توپ چهار و دو شش) برای ویکت دوم 50 ران شراکت کردند. جایگاه ویکت سوم 78 ران بین تاید و لیام لیوینگستون بود، اما تاید رفت.

لیوینگستون به زدن شش ها ادامه داد و تیمش را زنده نگه داشت. او تیم را به پیروزی بدون توپ در فینال بر PBKS چپ دست نزدیک کرد که به 16 توپ از سه توپ نیاز داشت. اما لیوینگستون با وجود یک مبارزه باورنکردنی نتوانست بازی را برای تیمش پیروز شود. او 94 توپ از 48 توپ را با پنج توپ چهار و نه شش به ثمر رساند که دومین پنجاه توپ او در IPL 2023 بود، قبل از اینکه در آخرین توپ مسابقه اخراج شود.

هنریش نورتیه (2/36 در چهار اور خود) منتخب بولرهای دی سی بود. ایشانت شارما (2/36) در سه اور خود ویکت گرفت اما هزینه کمی بیشتر کرد. خلیل احمد و آکسار پاتل نیز هر کدام یک ویکت گرفتند.

روسف به خاطر ضربه‌ای که زد به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

در عین حال PBKS با شش برد و هفت باخت و 12 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. شانس آنها برای صعود به پلی آف ضعیف است. دی سی با پنج برد و هشت باخت در رده نهم قرار دارد. این تیم 10 امتیاز دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله