“به من یادآوری کن وقتی…”: پاسخ خشمگین استیو اسمیت به “ترور شده توسط جافری آرچر”

استیو اسمیت، ضربه زن استرالیایی، پاسخی کوبنده به توییتی داده است که مدعی شده بود هم تیمی‌هایش جوفرا آرچر، بازیکن تیم ملی انگلیس را در جریان Ashes 2019 ترسانده‌اند. آرچر این سری را با 22 ویکت به نام خود تکمیل کرد، زیرا استرالیا پس از تساوی 2-2، خاکستر را حفظ کرد. سری پنج بازی اسمیت به این پیشنهاد که در توییتی ارائه شد، مهربانی نپذیرفت و پاسخ داد که به یاد نمی آورد که آرچر حتی یک بار در مسابقات او را رد کرده باشد.

CODE Cricket، یک رسانه خبری، توییت کرد: «چهار سال پیش، خفاش‌بازان استرالیایی از انگلستان @JofraArcher، خفاش‌بازان استرالیایی را به وحشت انداختند. اما استیو اسمیت و همکارانش می توانند پس از به روزرسانی امشب از کادر پزشکی انگلیس، نفس راحتی بکشند.”

اسمیت پاسخ داد: “ترور؟ وقتی اخراجم کرد به من یادآوری کن…”

اسمیت قبلاً تجربه کار با MS Dhoni در طول IPL را به یاد آورده بود.

“البته، شما می دانید که او توانسته است در مدت زمان طولانی آنقدر دستاورد داشته باشد که مطمئناً یکی از بهترین رهبران برای انجام بازی خواهد بود. بنابراین، می دانید، وقتی به من زنگ زدند که می خواستند من کاپیتان شوم، کمی ترسناک بود. اما در آن فصل، MSD به سادگی باشکوه بود. می دانید، او به هر کسی که می توانست کمک کرد، و او یک مرد عالی است. اسمیت در گفتگو با استار اسپورت گفت: این یک تجربه عالی بود که توانستم او را کاپیتان کنم، اما همچنین بسیار ترسناک بود.

اسمیت همچنین به تفصیل در مورد چگونگی کار در زمین با Dhoni صحبت کرد.

“خب، خیلی وقت پیش بود، اما بله، به زمین نگاه کنید. او مردی بود که من با او برخورد کردم. می دانید، پشت کنده ها، او دید عالی و عالی از بازی دارد. او زوایای بازی را به خوبی درک می کند. و بدیهی است که در هند نیز بازی می کند، می دانید، این خانه اوست، و او این شرایط را به خوبی هر کس دیگری درک می کند. و بنابراین، او بسیار مفید بود و مطمئناً به ما کمک کرد تا به آنچه در آن سال انجام دادیم، برسیم.» او توضیح داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله