تخریب “مهندسی” LSG توسط آکاش مادهوال، MI را به درگیری IPL 2023 نزدیکتر می کند.

مهندس کوچولو شناخته شده اوتاراکند، آکاش مادوال، طلسم رویایی را به وجود آورد، زیرا با حرکت پنج ویکت خود، سرخپوستان بمبئی را که پنج بار قهرمان شده بودند، پس از شکست دادن لاکنو سوپر جاینتز با 81 ران در مسابقات IPL Eliminator به یک درگیری قله نزدیک کرد. سرخپوستان بمبئی 182 برای 8 در 20 اور بودند و با توجه به قدرت آتش انفجاری لاکنو، 15 کوتاه به نظر می رسیدند، اما ارقام باورنکردنی مادوال با 3.3-0-5-5 و زمینه سازی باورنکردنی زیر نظر کاپیتان روهیت شارما باعث شد تا تیمی که گوتام گامهیر مربی آن بود، سقوط کند. 101 ناچیز در 16.3 فریم. سه تساوی در شبی به یاد ماندنی برای فرانچایز سانجیو گوئنکا انجام شد.

MI اکنون در روز جمعه در دومین مسابقه مقدماتی در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز می‌رود تا در فینال بزرگ روز یکشنبه مصاف با چنای سوپر کینگز را تعیین کند.

وقتی قسمت اول شب به نوین الحق آتشین تعلق داشت، که 4 بر 37 همه را نسبت به امتیاز نهایی MI محتاط کرد، مدهوال به ایمان نشان داده شده توسط کاپیتان اطمینان داد.

اینینگ که منجر به اور نهایی شد، یک شوت توسط نیکلاس پوران خطرناک (0) از ویکت دور بود. او آن را از عرض چین بیرون آورد و قبل از اینکه با جهش اضافی به عقب براند، به داخل آن شکل داد و پنجه جنوبی را مجبور کرد که به ایشان کیشان در پشت کنده ها ضربه بزند.

این به معنای واقعی کلمه کمر LSG را شکست و هر دو طرف ویکت مدهاوال چهار بار دیگر طول کشید تا قبل از 23 سالگی به شهرت او به عنوان بازیکن کریکت با توپ تنیس اضافه شود.

کاپیتان روهیت، که به خاطر تناسب اندامش محکوم شده است، از محل هجوم برد و ضربت زدن برای بیرون کردن کریشناپا گوتام کار فوق‌العاده‌ای بود.

پیش از این، نوین الحق، ویکت بان پر زرق و برق افغانستان، چهار ویکت را به دست آورد، زیرا غول های بزرگ لاکنو موفق شد سرخپوستان بمبئی را در 8 در 20 اور در 182 کنترل کند.

ناوین که از زمان تبادل عصبانی با ویرات کوهلی در جریان بازی لیگ مقابل RCB در کانون توجه قرار گرفته بود، دائماً توسط تماشاگران Chepauk هو می شد، اما او آنقدر خوب عمل کرد که روهیت، کاپیتان MI (11 توپ از 10 توپ) را که در حال ضربه زدن بود، اخراج کرد. سوریاکومار یاداو (33 توپ از 20 توپ)، قهرمان مسابقه آخر کامرون گرین (41 توپ از 23 توپ) و همیشه خطرناک تیلاک ورما (26 توپ از 22 توپ).

ضربه یک اور ناوین سوریا و گرین می توانست تعیین کننده باشد زیرا MI حداقل 15 امتیاز کمتر داشت. MI همچنین باید نهال وادهرا بازیکن ایمپکت را جایگزین سوریا کند که 23 توپ از 12 توپ از مرز 180 ران عبور کرد.

Wadhera در فینال با ضربه یاش تاکور (3 بر 34) یک شش و دو چهار ضرب کرد تا آمار MI را افزایش دهد.

موشین خان تأثیرگذار (1-24) فقط 6 ران در اوور ماقبل آخر واگذار کرد قبل از اینکه وادهرا سرعت را در اوور بعدی تاکور افزایش داد.

کاپیتان روهیت (11، 10 توپ، 1×4، 1×6)، که شروعی آهسته داشت، در تلاش برای افزایش سرعت زمین افتاد، برای ضربه زدن به ناوین از زمین بیرون آمد، اما آیوش بادونی را در راه چهارم یافت.

یاش تاکور ضربه بعدی را زد و ایشان کیشان (15، 12 توپ، 3 در 4) را مجبور کرد که یک ضربه به دروازه بان بزند.

سوریاکومار و گرین با مشارکت 66 ران در ویکت سوم در کمی بیش از شش اور، شتابی را برای اینینگ ها فراهم کردند.

گرین که در فینال لیگ مقابل SRH یک گل به ثمر رساند، شش مرز و یک شش گل زد، در حالی که یداو در ضربه 20 توپی خود دو ماکسیمم و به همان تعداد چهار گل زد. PTI SS KHS KHS

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله