“تحول در سال 2014 آغاز شد…”: راویچاندران اشوین در مورد راهیابی به دومین فینال متوالی WTC فکر می کند

روهیت شارما کاپیتان هندی و دیگر اعضای کلیدی تیم هند برای فینال جام جهانی تست ICC (WTC) در برابر استرالیا به سفر تیمشان در چرخه 2021-2023 بازتاب می‌دهند، جایی که آنها در مسیر روهیت، راویچاندران اشوین، “کریکت سخت” بازی کردند. چتشوار پوجارا و محمد شامی در ویدئویی که توسط BCCI منتشر شد، راه هند به فینال WTC را که از 7 ژوئن در The Oval برگزار می‌شود، بازتاب دادند.

پس از فینال WTC در ساوتهمپتون (مقابل نیوزلند در سال 2021 که هند شکست خورد)، باید به سرعت دوباره جمع می شدیم و برای چرخه بعدی آماده می شدیم. فکر می کردم در این دوره کریکت سخت بازی کردیم و بارها به مشکل خوردیم. می‌دانستم که انجام این کار به شخصیت زیادی نیاز دارد. این یک چرخه دو ساله است که بازیکنان زیادی در آن بازی کرده اند. افراد مختلفی به جای ما صحبت کردند. اینجا ایستادیم و فهمیدیم که در فینال هستیم، خوشحالیم. تمام تلاش های انجام شده در طول دو سال به منصه ظهور رسید. روهیت در این ویدئو گفت: کار تمام نشده است، ما باید در فینال نتیجه بهتری بگیریم.

https://twitter.com/BCCI/status/1661334041453555713

چتشوار پوجارا در مورد سفر تیم در این دو سال گفت: “این یک سفر عالی بود. در دو سال گذشته، بازیکنان زیادی در سفر ما نقش داشته اند. حتی اگر آنها در حال حاضر بخشی از تیم نیستند. به رسمیت شناخته شدن نیز مهم است. این یک تلاش تیمی عالی بود. ما واقعاً از بازی در Oval هیجان‌زده هستیم. ما خاطرات خوبی در برابر انگلیس در بریتانیا داشتیم. این یک راه عالی برای تیم تست ما بود. ما به نیوزلند باختیم، اما مشتاقانه منتظر بازی با استرالیا هستیم. آنها رقبای خوبی بودند. این بار ما به خوبی آماده شده ایم.”

پیشکسوت محمد شامی نیز از صعود تیمش به فینال ابراز خوشحالی کرد و اذعان داشت که تیم این بار آمادگی خوبی دارد.

شامی گفت: “ما احساس خوشحالی می کنیم زیرا برای دومین بار به فینال رسیدیم. دفعه قبل چند اشتباه داشتیم. اما به خوبی آماده شده ایم. بهترین چیز این است که برتری خانگی وجود ندارد.”

اسپینر راویچاندران اشوین گفت که چرخش در فرم تست هند در سال 2014 پس از بازنشستگی کاپیتان سابق ماهندرا سینگ دونی اتفاق افتاد و پس از آن بازیکنان جوان و بی تجربه پا به عرصه گذاشتند.

“این یک سفر فوق العاده بود. بازیکنان زیادی هستند که در یک دهه گذشته یا بیشتر بازی کرده اند. چرخش در کریکت تست برای هند در سال 15-2014 آغاز شد. MS Dhoni به تازگی بازنشسته شده بود و ما تجربه 20 مسابقه تست را داشتیم و بدون بزرگسالان هرگز آسان نیست. اما ما خیلی خوب کار کردیم و اکنون برای دومین بار به فینال WTC راه یافته ایم.

تیم هندی برای فینال WTC: روهیت شارما (بازیگر)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا رهانه، کی‌اس بهارات (واک)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات، ایشان کیشان (هفتگی).

Ruturaj Gaikwad، Mukesh Kumar و Suryakumar Yadav به عنوان جانشینان بازی پرمخاطب معرفی شدند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله