تایتان‌های گجرات یازدهم مقابل هندی‌های بمبئی را پیش‌بینی می‌کنند، IPL 2023: آیا هاردیک پاندیا ترکیب برنده را تغییر خواهد داد؟

تایتان‌های گجرات یک ویکت را در IPL 2023 جشن می‌گیرند© BCCI

گجرات تایتانز به دنبال ادامه روند چشمگیر خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 خواهد بود، زمانی که مدافع عنوان قهرمانی روز جمعه به مصاف هندی های بمبئی برود. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا با 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و یک برد برای تضمین حضور در پلی آف فاصله دارد. GT در حال حاضر در دو بازی اخیر خود شکست نخورده است و با پیروزی بر لاکنو سوپر جاینتز و راجستان رویالز در دو بازی اخیر خود، آنها در IPL 2023 نیرویی هستند که می توان با آنها حساب کرد.

Wriddhiman Saha در بازی‌های اخیر تیمش بهترین بوده است و انتظار می‌رود که در کنار شوبمن گیل بار دیگر بازی را باز کند. شراکت افتتاحیه نقطه قوت GT در این فصل بوده است و آنها توسط استعداد همه جانبه کاپیتان هاردیک در شماره 3 حمایت خواهند شد.

پاندیا توسط یک بولینگ سریع دیگر در ویجی شانکار حمایت می شود، در حالی که دیوید میلر، آبیناو منوهار و راهول تواتیا یک ردیف میانی بسیار قوی را تشکیل خواهند داد. تواتیو در فرم برای برندگان IPL 2022 به پایان رسید و همراه با رشید خان، مسئولیت انجام یک ضربه انفجاری دیگر بر عهده او خواهد بود. انتظار می رود رشید با حمایت نور احمد، رقیب اصلی باشد.

در حمله سرعت، محمد شامی به همراه محیط شارما باتجربه خط را رهبری خواهد کرد.

گجرات تایتان ها در حال بازی XI:رایدیمن ساها، شوبمن گیل، هاردیک پاندیا (سی)، ویجی شانکار، دیوید میلر، آبیناو منوهر، راهول تواتیا، رشید خان، محیط شارما، نور احمد، محمد شامی

موضوعات مطرح شده در این مقاله