تاریخ های فصل کریکت داخلی: Duleep Trophy و Ranji Trophy اعلام شد

فصل کریکت داخلی هند 2023-2024. با Duleep Trophy از 28 ژوئن آغاز می شود و Ranji Trophy پرچمدار از 5 ژانویه سال آینده آغاز می شود. دولیپ تروفی که بین شش تیم منطقه ای برگزار می شود، پس از آن جام دئودهر (فهرست الف) (24 ژوئیه تا 3 مرداد)، جام ایران (1 تا 5 مهر)، مسابقات قهرمانی کشور T20 مردان سید مشتاق علی جام (مهر) (مهر) است. ). 16-6 نوامبر) و Vijay Hazare Trophy (23 نوامبر تا 15 دسامبر).

جام رانجی آخرین مسابقات تقویم بزرگسالان مردان خواهد بود که مسابقات لیگ دسته اول از 5 ژانویه تا 19 فوریه برگزار می شود، در حالی که دور حذفی از 23 فوریه تا 14 مارس برگزار می شود. مدت زمان مسابقات 70 روز می باشد.

مسابقات گروه مسابقات از 5 ژانویه تا 5 فوریه و دور حذفی از 9 تا 22 فوریه برگزار می شود.

هر یک از چهار گروه نخبه شامل هشت تیم و گروه انفرادی متشکل از شش تیم خواهد بود. دو تیم برتر هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت.

در گروه مقدماتی چهار تیم از شش تیم برتر به نیمه نهایی راه خواهند یافت.

دو فینالیست گروه شماره در فصل آینده (25-2024) به گروه نخبگان راه خواهند یافت. دو تیم آخر در همه گروه‌های نخبه که بر اساس امتیاز/امتیاز پاداش/برد/شانس ترکیب شده‌اند به گروه شماره برای فصل 2024-25 سقوط خواهند کرد.

نشست بانوان سالمند از 28 مهرماه آغاز می شود

فصل بزرگسالان بانوان با مسابقات قهرمانی کشور T20 از 19 اکتبر تا 9 نوامبر آغاز می شود و پس از آن مسابقات بین منطقه ای T20 Trophy از 24 نوامبر تا 4 دسامبر برگزار می شود.

به دنبال آن جام یک روزه بزرگسالان که از 4 تا 26 ژانویه برگزار می شود، برگزار می شود.

جام T20 زنان و جام یک روزه دارای پنج گروه هستند – دو تیم از هشت تیم و سه تیم از هفت تیم. دو تیم برتر هر یک از پنج گروه به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

پس از مسابقات گروهی، تیم ها بر اساس امتیاز/برد/NRR رتبه 1-10 خواهند شد. تیم های 1 تا 6 مستقیماً به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می کنند، در حالی که چهار تیم 7 تا 10 قبل از مرحله یک چهارم نهایی برای تعیین دو مکان باقی مانده بازی خواهند کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله