ساچین تندولکار، ویرندر سهواگ حیرت زده مانده است. ICC پس از پیروزی KKR به بازار ادای احترام می کند

انجمن کریکت هند در رسانه‌های اجتماعی به تمجید از رنکا سینگ، بت‌باز کلکته نایت سواران (KKR) پرداخت که یکی از بزرگ‌ترین دزدی‌ها را در فرمت T20 انجام داد و در پنج توپ آخر، پنج شش شش‌گانه متوالی را شکست و یک هت تریک هیجان‌انگیز در برابر آن به ثبت رساند. گجرات تایتانز (GT)، مدافع عنوان قهرمانی، روز یکشنبه در زمین خانگی خود، استادیوم نارندرا مودی، احمدآباد. رینکو سینگ از نایت رایدرهای کلکته در آخرین اور، پنج شش ششم متوالی زد تا روز یکشنبه در استادیوم نارندرا مودی، گجرات تایتانز را شکست دهد. ساچین تندولکار، بازیکن افسانه ای کریکت هندی، گفت این مسابقه هیجان انگیز به هواداران آموخت که “تا زمانی که تمام نشود تمام نمی شود”.

دعوای که به پایان رسید و مدام شتاب را تغییر داد. هت تریک رشید شبیه به یک تغییر بازی بود، اما ضربه قدرتمند رینکو چیز خاصی بود. از لحظات آخر لذت بردم. این بازی شگفت انگیز همچنان به ما می آموزد که هنوز تمام نشده است. #GTvKKR،” Tendulkar توییت کرد.

شریاس ایر، کاپیتان همیشگی KKR که در حال حاضر به دلیل مصدومیت کمر در مسابقات IPL 2023 غایب است، نیز استوری را برای جشن پیروزی تیمش منتشر کرد.

ایر گفت: “چه مسابقه ای، باورنکردنی.

Royal Challengers Bangalore (RCB)، یکی دیگر از امتیازات IPL، در توییتر آمد تا تحسین و الهام خود را از ضربه بازار ابراز کند.

«متعجب و با الهام از آنچه امشب تماشا کردیم! Uppercut تحت فشار، Rynk! #PlayBold #GTvKKR #IPL2023،” RCB توییت کرد.

شورای بین‌المللی کریکت (ICC) نیز ضربه مارکت را به رسمیت شناخت و با ضربه کارلوس بریثویت، بازیکن همه‌جانبه هند غربی در برابر انگلیس در فینال جام جهانی ICC T20 2016، که بن استوکس را برای چهار ران در فینال شکست داد، شباهتی ایجاد کرد. عنوان دوم WI

“Rynku Singh Carlos Brathwaite “نام را به خاطر بسپار!” #IPL2023 #T20WorldCup،” ICC در توییتر خود نوشت.

ویرندر سهواگ، بازکننده افسانه‌ای هندی نیز در توییتی نوشت: “سلام به لرد رینکو سینگ. 5 شش در 5 توپ در آخرین اوور تعقیب و گریز. یکی از بهترین اورهای آخر تعقیب و گریز که تا به حال دیده اید. #KKRvGT.”

عرفان پاتان، بازیکن پیشین هندی در همه کاره نیز از ضربه زدن رینکو تمجید کرد.

پاتان در توییتی نوشت: «تقسیم باورنکردنی توسط @rinkusingh235 چه بردی برای KKR».

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی نیز شادی خود را از قهرمانی های رینکو ابراز کرد و او را “یکی از سخت کوش ترین بازیکنان کریکت که من می شناسم” خواند.

«برای رینکا سینگ، یکی از سخت‌کوش‌ترین کریکت‌بازانی که می‌شناسم، بسیار خوشحالم. او اهل علیگره، خانواده ای بسیار متواضع است. اولین فصل او با تیم UP آخرین فصل من بود.

قبل از مسابقه، گجرات تایتانز در 20 اور خود پس از انتخاب اول ضربه زدن، امتیاز 204/4 را ثبت کرد. ویجی شانکار با 63 گل از 24 توپ شامل چهار مرز و پنج شش توپ به ثمر رسید. سای سودارشان همچنین دومین نیم قرن خود را در IPL 2023 با 53 توپ 38 که شامل سه چهار و دو شش بود به ثمر رساند. شوبمن گیل همچنین یک ضربه محکم از 39 ران در 31 توپ، با پنج چهار توپ انجام داد.

سونیل نارین منتخب پرتاب کننده های KKR بود که در چهار اوور امتیاز 3/33 را گرفت. سویاش شارما نیز پس از هت تریک مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در بازی قبلی، به روند خوب خود ادامه داد و در چهار اوور خود امتیاز 1/35 را به دست آورد.

با تعقیب 205 ران، KKR به 28/2 کاهش یافت، اما کاپیتان نیتیش رانا (45 توپ از 29 توپ با چهار مرز و سه شش توپ) با ونکاتش ایر که 83 گل در 40 اور به ثمر رساند، ویکت سوم را گرفت. توپ هایی که از هشت چهار و پنج شش تا تشکیل شده بود.

اخراج این دو بت ست و هت تریک رشید، KKR را در امتیاز 155 بر 7 عقب انداخت. تساوی در اور نهایی به 29 ران کاهش یافت. رینکو سینگ با زدن پنج ضربه متوالی در فینال از یک کلاچ کوتاه برگشت تا پیروزی غیرمحتملی برای KKR رقم بخورد. رینکو 48* از 21 توپ متشکل از یک توپ چهار و شش شش به ثمر رساند.

رشید با گرفتن امتیاز 3/37، منتخب بولرهای GT بود. آلزاری جوزف دو تا، جاشوا لیتل و محمد شامی هر کدام یک ویکت گرفتند.

رینکو سینگ برنده جایزه مرد مسابقه به خاطر نقش آفرینی باورنکردنی اش در برنده مسابقه شد.

KKR با این برد با دو برد از سه بازی و یک شکست به رده سوم جدول امتیازی صعود کرد. آنها در مجموع چهار امتیاز دارند. GT به رتبه چهارم سقوط کرده است و رکورد برد- باخت مشابه KKR را دارد، اما KKR به دلیل امتیاز خالص بهتر یک موقعیت بالاتر رفته است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله