بولرهای هندی قبل از فینال WTC مقابل استرالیا بر روی بار ساختمان تمرکز می کنند

تیم کریکت هند بر روی افزایش بار برای بولرهایی تمرکز دارد که پیش از فینال جام جهانی تست برابر استرالیا که از 7 ژوئن در The Oval آغاز می شود، به طور گسترده در IPL حضور داشته اند. در بخش بولینگ، در حالی که محمد سراج، شردال تاکور، آکشار پاتل، جایدو اونادکات و اومش یاداو جزء اولین گروهی بودند که به انگلیس رفتند، خروج محمد شامی، رهبر تیم، به دلیل فینال IPL در احمدآباد در یکشنبه گذشته به تعویق افتاد. به یک روز ذخیره پس از باران بی وقفه. ویرات کوهلی نیز از جمله بازیکنانی بود که در اولین دسته همراه با کادر مربیگری راهول دراوید کنار رفتند.

کوهلی روز دوشنبه به همراه چتشوار پوجارا، که در حالی که مشغول بازی در مسابقات قهرمانی کانتی برای ساسکس بود، با تیم در انگلستان تماس گرفت، به اردو پیوست.

انتظار می رود که تیم هندی قبل از فینال بزرگ چند جلسه تمرینی را در باشگاه کریکت قلعه آروندل در ساسکس برگزار کند.

«آماده سازی خوب بود. در ابتدا باید تمرین را سبک تر می کردیم، اما دو جلسه آخر واقعاً خوشحال بودند – فکر می کنم کمی آنها را تحت فشار قرار داده ایم. پاراس ممبری، مربی بولینگ هند در ویدئویی که توسط BCCI منتشر شده است، گفت: فقط کمی بار برای بولرها اضافه می شود، فقط به نوعی آنها را برای مسابقه آزمایشی آماده می کند.

“(ما) از شرایط راضی هستیم، من فکر می کنم این منطقه عالی است، (این) چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید. زمانی (زمانی که) در انگلیس بازی می کردیم.”

T Dileep، مربی زمین‌بازی هند گفت که تمرکز بر روی گرفتن از فاصله نزدیک خواهد بود، زیرا بخش دویدن تمرینات تناسب اندام در IPL مورد توجه قرار می‌گیرد.

بازیکنان از IPL آمده بودند، بنابراین نکته کلیدی برای ما حجم کار، میزان دویدن و اهمیت آنها بود.

چیزی که ما متوجه شدیم و از آن گرفتیم این است که مواردی مانند زمین‌گیری در IPL مورد بررسی قرار می‌گیرند، بنابراین تمرکز در اینجا بیشتر بر روی حجم صید بوده است، به‌ویژه وقتی در مورد صید از فاصله نزدیک، لغزش گرفتن و صید صاف صحبت می‌کنید. اینها صیدهایی است که ما به دنبال افزایش حجم (آنها) هستیم.”

محمبری گفت در حالی که بازیکنان در روزهای منتهی به فینال WTC کمی استراحت خواهند داشت، گروه مصمم است تا حداکثر بهره را از تمرینات خود ببرند.

“اکنون دو جلسه دیگر داریم، می‌خواهیم در چند جلسه به خصوص با بولرها بسازیم. یک روز قبل از مسابقه تست همه ما یک گزینه ساده‌تر داریم، گزینه بولرها: آنها استراحت می‌کنند و شاید یک یا دو کلاس قبل از آن.

او گفت: «اگر به آن نگاه کنید، ما سه جلسه با کیفیت داریم که می‌توانیم آنها را تحت فشار قرار دهیم و سعی کنیم از هر جلسه بهترین نتیجه را بگیریم.

ویکرام راتور، مربی ضربه‌زنی هند گفت که تمرکز بر روی تطبیق با طولانی‌ترین فرمت نیز خواهد بود.

همه آنها کریکت زیادی بازی کردند. هر زمان که باشد، سازگاری با فرمت متفاوت، عادت کردن به بازی با توپ قرمز و برگزاری چند جلسه و عادت کردن به فرمت است.» PTI DDV AH AH

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله