به پیشنهاد راوی شاستری اگر ام اس دونی «قبل از فینال WTC از بازنشستگی خارج شود»

تصویر از پرونده کاپیتان سابق هند، ام اس ثونی© توییتر

هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) اخیرا ترکیب هندی ها را برای فینال جام جهانی تست برابر استرالیا که در هفته دوم ژوئن در انگلیس برگزار می شود، اعلام کرد. بزرگترین خبر بازگشت آجینکیا راهانه به ترکیب آزمون بود. سونیل گاواسکار کاپیتان سابق هند از ترکیب تیم راضی بود. با این حال، او یک سوال قبل از ویکت داشت. قابل ذکر است که Rishabh Pant، ویکت بان معمولی هند در کریکت تست، از زمان تصادف وحشتناک اتومبیلی که در دسامبر گذشته در آن رخ داد، از میدان خارج شده است. در طول غیبت ساوثپاو در مسابقات Border-Gavaskar Trophy در فوریه-مارس، این بهارات بود که ویکت ها را برای هند حفظ کرد در حالی که راهول به دلیل عملکرد ضعیفش در دو تست اول سری چهار مسابقه حذف شد.

اکنون سوال این است که چه کسی در یازده پایانی بازی خواهد کرد؟ آیا این KS Bharat، دروازه بان ویکت، یا KL Rahul خواهد بود. ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم. برای زندگی

سرمربی سابق هند نیز اخیراً در یکی از سایت های اینترنتی به همین موضوع پرداخته است. وقتی به ویکت ضربه زدن نگاه می کنیم، باید به دونی هم نگاه کنیم. او به اندازه کافی برای بازی مناسب به نظر می رسد.” مجری خبر به شوخی از راوی شاستری در ESPNCricinfo پرسید.

شاستری پاسخ داد: «آه، بله. او تعداد زیادی از بازیکنان جوان ویککت بان را در کشور با نحوه نگه داشتن استامپ نشان داد، روشی که او فقط برای کسانی که کریکت درجه یک بازی نمی کنند، فقط برای بلند کردن حرکت می کرد.

شاستری در پاسخ به این سوال که آیا اگر از دونی خواسته شود به طور جدی به بازنشستگی فکر می کند، گفت: “نه. اگر ام اس تصمیم بگیرد، تصمیم می گیرد. ترک تست کریکت جایی که می توانست به راحتی یک سال یا یک سال و نیم بازی کند. از نظر آماری مثل کشور ما، اونوقت دوست داشت نمره 100 مسابقه تستی، جمعیت زیاد، مراسم خوب، ارائه خوب، رد شدن از بین جمعیت، خداحافظی با همه… او این را نمی‌خواهد. یک فرد جدید وجود دارد، همینطور باشد.» او گفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله