“چقدر می خورند؟” پریتی زینتا به اشتراک می‌گذارد که یک بار 120 آلو پارانتا برای بازیکنان پنجاب کینگز ساخته است. هاربهاجان سینگ واکنش نشان می دهد

لیگ برتر هند (IPL) یک دیگ ذوب استعدادهای برتر کریکت از سراسر جهان است. این یک مسابقه کریکت است که همه بازیکنان برتر کریکت می خواهند در آن شرکت کنند. همچنین به بازیکنان داخلی کریکت این فرصت را می دهد که از بهترین ها بیاموزند و یک اتاق رختکن را با افسانه ها به اشتراک بگذارند. اتفاقات خنده‌داری نیز در لیگ رخ می‌دهد که در برخی از آنها مالکان تیم نیز دخالت دارند. پریتی زینتا، یکی از مالکان پنجاب کینگز، با به اشتراک گذاشتن یکی از این موارد، گفت که او یک بار مجبور شد 120 آلو پارانتا برای تیمش در سال 2009 IPL در آفریقای جنوبی بسازد، زمانی که تیم Kings XI Punjab نام داشت.

چه کسی فکرش را می‌کرد که پریتی زینتا یک آلو پاراتا برای تیمش بسازد؟ من فکر می کنم بعد از آن تمام پاراتاها را نخوردند. هاربهاجان سینگ که او نیز آنجا ایستاده بود شروع به خندیدن کرد.

“برای اولین بار متوجه شدم که پسرها چقدر می خورند. ما در آفریقای جنوبی بودیم و آنها پاراتا کامل سرو نکردند. سپس به آنها گفتم: “من به شما یاد می دهم که چگونه کل پاراتا را بپزید.” با دیدن این، پسرها پرسیدند که آیا می توانم تمام پاراتاها را برای آنها درست کنم. به آنها گفتم اگر در مسابقه بعدی برنده شوند، آلو پاراتها را انجام خواهم داد. آنها برنده شدند. سپس من 120 آلو پاراتا انجام دادم. پریتی پاسخ داد.

هاربهاجان سینگ با شنیدن این سخن گفت: “یک عرفان 20 تا می خورد.”

پنجاب کینگز روز جمعه بازی IPL 2023 خود را مقابل لاکنو سوپر جاینتز شکست داد. وسیم جفر، مربی ضربتی پنجاب کینگز، از بازیکنان تیمش حمایت کرد تا پس از باخت سنگین خود مقابل لاکنو سوپر جاینتز، قویاً به عقب برگردند، و افزود که “یکی از آن روزهایی بود که شرایط برای حریف مهم بود”. افرادی مانند مارکوس استوینیس، کایل مایرز، آیوش بادونی و نیکلاس پوران بولرهای پنجاب را تحت سلطه خود درآوردند زیرا LSG امتیاز 257 برای 5 – دومین بالاترین رتبه در تاریخ IPL – را در روز جمعه کسب کرد.

جافر پس از شکست 56 ران تیمش گفت: “امروز یکی از آن روزهایی بود که حریف کارها را پیش می برد و ما کمی بی اطلاع بودیم. بازیکنان ما قدرتمند باز خواهند گشت.”

بولینگ ما نتوانست اجرا کند. آنها در پاورپلی خوب شروع کردند و فقط بلند شدند، متوقف نشدند، همه بازی کردند… آیوش بادونی، مارکوس استوینیس، نیکلاس پوران. وقتی کسی اینطور بازی می کند، خیلی سخت است، بعد از بازی شتاب خود را از دست نداده است. همانطور که گفتم، روز تعطیلی برای بولینگ ما بود. کاگیسا رابادا (2/52)، آرشدیپ سینگ (1/54) و سام کوران (1/38) پیسرهای پیشرو پنجاب در 11 اور، 144 دوش را بین خود واگذار کردند.

بتمن سابق هندی معتقد است که هنوز نیازی به فشار دادن دکمه وحشت نیست. او اما اعتراف کرد که بولرها می‌توانستند به گونه‌ای دیگر با این وضعیت برخورد کنند.

«این یک نگرانی جدی نیست. قبل از آن، بولینگ ما در شرایط سخت در برابر هندیان بمبئی، راجستان رویالز و نایت رایدر کلکته دفاع کرده است. تیم بولینگ عملکرد بهتری داشت. امروز یک روز تعطیل بود.

جافر می‌گوید: «شاید بتوانیم از طرح B مانند استفاده از توپ‌های آهسته‌تر و استفاده مداوم از یک مرز طولانی‌تر استفاده کنیم.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله