به‌روزرسانی امتیاز زنده RCB در مقابل KKR، IPL 2023: اقدام آغاز می‌شود! نارایان جگادیسان، جیسون روی از مسابقه KKR و RCB محافظت می کنند

به روز رسانی RCB در مقابل KKR: RCB با KKR روبرو خواهد شد© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده RCB در مقابل KKR IPL 2023: نارایان جاگادیزان و جیسون روی روز چهارشنبه در مسابقات IPL 2023 مسابقات نایت رایدر کلکته را در برابر رویال چلنجرز بنگلور آغاز کردند. کاپیتان RCB Virat Kohli برنده بازی شد و تصمیم گرفت در ورزشگاه M Chinaswamy، بنگالورو در مقابل KKR کاسه کند. در رویارویی قبلی خود، KKR RCB را با 81 ران در باغ ادن شکست داد. تیم تحت هدایت نیتیش رانا پس از مواجهه با شکست 49 ران مقابل چنای سوپر کینگز به این مسابقه خواهد آمد. از سوی دیگر، RCB اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت زیرا راجستان رویالز را در مسابقه قبلی خود با 7 ران شکست داد. (جدول امتیازات IPL 2023)

به روز رسانی زنده IPL 2023 از مسابقه بین RCB و KKR، به صورت زنده از بنگلور:







  • 19:08 (IST)

    امتیاز زنده RCB در مقابل KKR: بازی KKR XI

    شوالیه سواران کلکته (بازیگر یازدهم): N Jagadeesan (W)، جیسون روی، Venkatesh Iyer، Nitish Rana (c)، Rinku Singh، آندره راسل، Sunil Narine، David Wiese، Vaibhav Arora، Umesh Yadav، Varun Chakraborty

  • 19:08 (IST)

    امتیاز زنده RCB در مقابل KKR: بازی RCB XI

    رویال چلنجرز بنگلور (بازیگر یازدهم): ویرات کوهلی (ج)، شهباز احمد، گلن ماکسول، ماهیپال لومرار، دینش کارتیک (دوزیر)، سویاش پرابهودسای، وانیندو هاسارانگا، دیوید ویلی، ویجیکومار ویشاک، هارشال پاتل، محمد سراج

  • 19:07 (IST)

    امتیاز زنده RCB vs KKR: این چیزی است که نیتیش رانا در طول قرعه کشی می گفت

    “نیمه دوم مسابقات شروع شده است، بازی مهمی است. ما کریکت خوبی بازی کردیم، برخی نه چندان زیاد. وقت آن است که گام برداریم. اگر با هم خوب بازی کنیم، نتیجه به نفع ما خواهد بود. در بازی های قبلی. تعویض‌های اتفاقی داشتیم، شاردول شیک‌باز بود، گورباز شیک‌باز بود، می‌رفتیم ضربه بزنیم. یک تغییر نسبت به بازی گذشته این است که ویبهاو آرورا به جای کولوانت می‌آید.”

  • 19:06 (IST)

    امتیاز زنده RCB در مقابل KKR: این چیزی است که ویرات کوهلی در حین بازی می گفت

    “تصمیم گرفتم ابتدا کاسه بازی کنم. چیز مهمی نیست. بازی عصر در چیناسوامی، ما عملکرد خوبی در اینجا داشتیم. غیرمنتظره بود اما چیزی که من به آن عادت ندارم (کاپیتانی). بازی کردن. فاف دوباره نقش مهمی ایفا خواهد کرد. امیدوارم او از بازی بعدی دوباره پیشتاز باشد. به نظر می رسد یک اینینگ عالی باشد، همان مسابقات چیناسوامی که ما انتظار داریم.”

  • 19:00 (IST)

    RCB vs KKR Live Score: RCB برای برنده شدن در پرتاب، کاسه را انتخاب کنید

    ویرات کوهلی، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، برنده بازی شد و تصمیم گرفت در مسابقه IPL 2023 در برابر نایت رایدرهای کلکته کاسه کند.

  • 17:58 (IST)

    امتیاز زنده RCB در مقابل KKR: بازی XI پیش بینی شده KKR

    در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم کلکته نایت رایدر در مقابل رویال چلنجرز بنگلور یازدهم می تواند باشد. اینجا را بخوانید.

  • 17:57 (IST)

    امتیاز زنده RCB در مقابل KKR: RCB Predict XI

    در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم رویالز بنگالورو می تواند در یازدهم بازی مقابل کلکته نایت رایدرز باشد. اینجا را بخوانید.

  • 17:25 (IST)

    RCB vs KKR Live Score: KKR Spin Three

    RCB در اوایل این فصل توسط اسپینرهای KKR لغو شد و باید در بازی با بازیکنانی مانند وارون چاکرابورتی، سویاش شارما و سونیل نارین کمی محتاط باشند.

  • 17:18 (IST)

    RCB vs KKR امتیاز زنده: قوی Vanindu Hasaranga

    اضافه شدن وانیندو هاسارانگا اسپینر سریلانکایی نیز برای تیم بولینگ RCB که پیش از این با مشکل مواجه شده بود شگفتی ایجاد کرده است.

  • 17:13 (IST)

    امتیاز زنده RCB vs KKR: محمد سراج در فرم کشنده

    در بین پرتاب کننده ها، محمد سراج در فرم پر شوری قرار داشت. دارنده کلاه بنفش 7.17 ران در هر اوور دریافت کرد و با 89 توپ در این فصل بیشترین توپ های نقطه ای را به ثمر رساند. سراج ماهرانه توسط وین پارنل و هارشال پاتل حمایت می شود.

  • 17:00 (IST)

    امتیاز زنده RCB در مقابل KKR: شکست سفارش متوسط

    اتکا به این سه نفر به حدی است که آنها تنها کسانی هستند که بخش عمده ای از دوها را به ثمر رسانده اند در حالی که سایر ضربات در شلیک شکست خورده اند. انتظارات بیشتری از ردیف میانی وجود دارد که شامل دینش کارتیک، ماهیپال لوملور، شهباز احمد و سویاش پرابهودسای است.

  • 16:56 (IST)

    RCB vs KKR Live Score: فرم چشمگیر از مرتبه بالا

    بردهای RCB به لطف عملکردهای هیجان انگیز چندین بازیکن به دست آمد. دو پلسیس در فرم بسیار خوبی بوده است و چند قرن با ویرات کوهلی و گلن ماکسول نیز در فرم خوبی پرورش داده است.

  • 16:56 (IST)

    امتیاز زنده RCB در مقابل KKR: پیروزی RCB بر RR

    RCB پس از پیروزی هفت ران خود در برابر راجستان رویالز که در آن زمان رده بندی شده بود، اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت و مشتاق خواهد بود که زنجیره برد خود را افزایش دهد. Faf du Plessis و سربازانش چهار بازی از هفت بازی خود را بردند، از جمله دو بازی آخرشان، تا در جایگاه پنجم قرار بگیرند.

  • 16:17 (IST)

    امتیاز زنده RCB vs KKR: شکست آندره راسل

    ضربه بزرگ آندره راسل نیز به عنوان یک تمام کننده به طرز بدی شکست خورد. او نتوانست نتایج بزرگی ایجاد کند و این واقعیت که KKR او را به شماره هفت یا هشت فرستاد کمکی نکرد. تناسب اندام واگن نیز نگران کننده است. او هرگز سهمیه چهار اور خود را در این فصل تکمیل نکرده است زیرا اغلب در حین بولینگ مصدوم می شود.

  • 16:05 (IST)

    امتیاز زنده RCB در مقابل KKR: سفارش برتر شکست خورد

    KKR همچنین برای گرفتن کلین شیت از زوج افتتاحیه خود با مشکل مواجه شد. قهرمانان سابق با سونیل نارین، جگادیسان، لیتان داس، جیسون روی و رحمان الله گورباز در صدر قرار گرفتند. تصمیم آنها برای فرستادن نارین برای باز کردن اینینگ در تیم جگادیسان در برابر CSK نتیجه معکوس داشت زیرا سرخپوستان غربی به دنبال اردک بودند.

  • 16:04 (IST)

    امتیاز زنده RCB در مقابل KKR: KKR CSK را شکست دهید

    در باخت 49 ران یکشنبه مقابل چنای سوپر کینگز، انتظار می رفت که خفاش‌بازان KKR در صدر قرار بگیرند و به جای رتبه اول که شامل Venkatesh Iyer، Rana و N Jagadeesan بودند، بیش از 230 امتیاز کسب کردند.

  • 4:00 بعد از ظهر (IST)

    RCB vs KKR Live Score: سفری سخت برای KKR

    قهرمانان دو دوره در چهار بازی اخیر خود بی‌خبر به نظر می‌رسند و در خانه و خارج از خانه شکست خورده‌اند. تیم تحت هدایت نیتیش رانا در حال حاضر با تنها دو برد از هفت بازی در رده هفتم قرار دارد.

  • 15:45 (IST)

    امتیاز زنده RCB vs KKR: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و کلکته نایت رایدرز از استادیوم ام چیناسوامی بنگلور خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله