عمیقا نگران این هستیم که ورزشکاران ما در خیابان ها اعتراض می کنند: آبیناو بیندرا

تصویر فایل Abhinav Bindra© NDTV

ساعاتی پس از آنکه وینش فوگات، کشتی گیر ستاره از ورزشکاران درخواست کرد تا به اعتراض آنها برای اخراج شاران سینگ، رئیس بریج بوشان ملحق شوند، آبیناو بینرا، قهرمان تیراندازی المپیک در رسانه های اجتماعی اعلام همبستگی خود را با ورزشکاران اعلام کرد. وینش به همراه باجرانگ پونیا و ساکاشی مالک مدال‌آوران المپیک، در اعتراضی نامحدود در جانتار مانتار علیه سینگ، قهرمان برتر WFI، که گفته می‌شود هفت کشتی‌گیر از جمله یک خردسال را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، شرکت کردند.

بیندرا که همیشه به نفع ورزشکاران آسیب دیده صحبت کرده است، این حادثه را در توییتر “عمیقاً ناراحت کننده” خواند.

ما به عنوان ورزشکار، هر روز سخت تمرین می کنیم تا کشورمان را در صحنه بین المللی معرفی کنیم. بیندرا در توییتی نوشت: عمیقاً نگران این هستم که ببینم ورزشکاران ما احساس می کنند باید در خیابان ها علیه ادعاهای آزار و اذیت توسط اداره کشتی هند اعتراض کنند.

بیندرا گفت که تمام مسائلی که از سوی کشتی گیران پیشرو مطرح می شود باید توسط اداره رسیدگی شود.

“من با همه کسانی که آسیب دیده اند همدردی می کنم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که به این موضوع به درستی رسیدگی شود تا نگرانی های ورزشکاران شنیده شود و عادلانه و مستقل با آن برخورد شود.

«این حادثه نیاز حیاتی به یک مکانیسم پادمان مناسب را نشان می‌دهد که بتواند از آزار و اذیت جلوگیری کند و عدالت را برای افراد آسیب دیده تضمین کند. ما باید برای ایجاد محیطی امن و مطمئن برای همه ورزشکاران تلاش کنیم.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله