به‌روزرسانی امتیاز زنده PBKS در مقابل RCB: هدف RCB صعود به نیمه بالاست و با پادشاهان پنجاب روبرو می‌شود

به روز رسانی زنده PBKS در مقابل RCB: RCB به دنبال بازگشت به راه های برنده است.© BCCI/IPL

به‌روزرسانی‌های زنده PBKS در مقابل RCB IPL 2023: پادشاهان پنجاب (PBKS) به دنبال این هستند که در ورزشگاه IS Bindra در Mohali به مصاف رویال چلنجرز بنگلور (RCB) بروند. PBKS در سفرهای قبلی خود به لطف نیم قرن سیکندررضا، از سوپر غول های لاکنو عبور کرد. از سوی دیگر، RCB در یک رویارویی با امتیاز بالا در استادیوم M Chinaswamy به سختی مغلوب چنای سوپر کینگز (CSK) شد. تمرکز دوباره بر روی بولینگ RCB خواهد بود که تا کنون در مسابقات آتش نگرفته است. به جز محمد سراج، هیچ بازیکن دیگری از RCB نتوانسته تاثیر مثبتی بگذارد. با این حال، جاش هزلوود، پیسر ستاره، در حال بولینگ در تورها دیده شد که مطمئناً روحیه بازیکنان در کمپ را تقویت خواهد کرد. لیام لیوینگستون در آستانه بازی به PBKS پیوست. با این حال، جالب خواهد بود که ببینیم آیا او فوراً به ترکیب XI می‌رسد یا خیر. (کارت اطلاعات | جدول امتیازات)

به روز رسانی امتیاز زنده کریکت از مسابقه 27 IPL 2023 بین پنجاب کینگز و رویال چلنجرز بنگلور به صورت زنده از استادیوم IS Bindra در موهالی

  • 13:30 (IST)

    PBKS vs RCB Live: Can Faf and co. برگشتن؟

    RCB در مورد بردها بدشانس بوده است. با کاپیتان دو پلسیس و ویرات کوهلی که اینینگ‌ها را باز کردند، آنها شاید بهترین زوج آغازین مسابقات را داشته باشند، البته که یاشاسوی جیسوال و جوس باتلر برای راجستان رویالز منع می‌شوند.

  • 13:28 (IST)

    PBKS در مقابل RCB Live: روی داوان تمرکز کنید!

    PBKS در زمانی که به تمام قدرت آتش خود در برابر یک RCB بسیار سخت اما بدشانس نیاز دارد، از مصدومیت کاپیتان شیخار داوان عرق خواهد کرد.

  • 13:25 (IST)

    PBKS vs RCB Live Stream: سلام!

    سلام و به پخش زنده مسابقه 27 IPL 2023 خوش آمدید زیرا PBKS در RCB در Mohali برگزار می شود. PBKS در بازی قبلی خود مقابل LSG پیروز شد در حالی که RCB با شکست سختی به ضرر CSK روبرو شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله