“کاپیل دیو و…”: سونیل گاواسکار 3 اسطوره را انتخاب می کند که در IPL برتری خواهند داشت.

عکس فایل سونیل گاواسکار© توییتر

سونیل گاواسکار، بت‌باز افسانه‌ای هندی، سه اسطوره دوران خود را فاش کرد که معتقد است در لیگ برتر هند (IPL) بسیار موفق بوده‌اند. در یک تعامل اخیر، از گاواسکار خواسته شد که بازیکنانی را از تیم خود انتخاب کند که برای IPL مناسب هستند و او کاپیتان برنده جام جهانی، کاپیل دیو را به عنوان بازیکن همه جانبه انتخاب کرد. او Sandeep Patil را به عنوان batsman انتخاب کرد و به عنوان bowler او BS Chandrashekhar را انتخاب کرد که به نظر او اقدامات او در کریکت توپ سفید به او کمک می کرد.

«ببین، بت‌بازی که دوست دارم ببینم ساندیپ پتیل است، فقط یک بازیکن همه‌جانبه را انتخاب می‌کنم – کاپیل دیو، در مورد بول‌باز، من می‌خواهم B.S. گاواسکار در جلسه پرسش و پاسخ در استار اسپورت گفت.

گاواسکار همچنین امتیاز IPL را انتخاب کرد که دوست دارد در صورت داشتن فرصت، بخشی از آن باشد. اگرچه هندی‌های بمبئی اولین انتخاب او بودند، اما این افسانه گفت که دوست دارد تحت کاپیتانی ام اس دونی بازی کند.

« سرخپوستان بمبئی، چه کسی دیگر؟ اگر نه، من دوست دارم برای چنای سوپر کینگز بازی کنم. Chennai Super Kings به دو دلیل: اول، صاحبان چنای به کریکت علاقه زیادی دارند، آنها کارهای زیادی برای این ورزش انجام داده اند. سر سرینیواسان کارهای زیادی برای کریکت انجام داده است. و دومین دلیل بزرگ این است که با ام اس ثونی در رختکن بنشینیم و ببینیم که او تیم را هدایت می کند. آیا او به همان اندازه که در زمین بازی آرام است و در رختکن جمع شده است؟ آیا زمانی که کسی یک توپ را رها می کند یا کسی از بازیکن حمایت نمی کند خونسردی خود را از دست می دهد؟ این چیزی است که من دوست دارم بدانم.» این باتور افسانه ای گفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله