به‌روزرسانی امتیاز زنده GT vs DC، IPL 2023: تست دفاع از قهرمانی در انتظار دهلی در مسابقه باید برد باشد

GT vs DC Live به روز رسانی: GT در مقابل DC© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده GT vs DC IPL 2023: گجرات تایتانز روز سه‌شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد در مسابقه IPL 2023 به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت. اشتباهات پریتوی شاو و سرفراز خان به طور قابل توجهی به مشکلات پایتخت دهلی در این فصل کمک کرده است، زیرا آنها با شش شکست در هشت بازی خود را در موقعیتی می یابند. از سوی دیگر، GT پس از پیروزی هفت ویکت مقابل Kolkata Knight Riders وارد این درگیری خواهد شد. این یک بازی ضروری برای پایتخت خواهد بود. (نقشه اطلاعات | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده مسابقه IPL 2023 بین GT و DC به صورت زنده از استادیوم نارندرا مودی احمدآباد آمده است:







  • 16:07 (IST)

    GT vs DC Live Score: Ishant Sharma چشمگیر

    اسب پیر ایشان شارما در سه بازی ای که در آن حضور داشته این کار را انجام داده است و هنریش نورتیه در چند بازی بعدی به دنبال ویکت خواهد بود.

  • 16:02 (IST)

    GT vs DC Live Score: شکست پریام گارگ

    پریام گرگ که به عنوان بازیکن تعویضی وارد فصل می شود، فرصتی بسیار مورد نیاز را به دست آورده است و اگر نتواند آن را به حساب بیاورد، تنها خودش را مقصر می داند. کهنه سرباز مانیش پاندی نیز می تواند در شماره چهار بهتر عمل کند.

  • 16:01 (IST)

    GT vs DC Live Score: کلید Axar Patel برای DC

    دهلی به دلیل از دست دادن تعداد زیادی ویکت در اواسط مسابقه مقصر بوده است و آنها باید در آینده به این موضوع رسیدگی کنند. آماده نگه داشتن آکسار پاتل برای مسابقات مرگ قابل درک است، اما با توجه به دویدن رویایی او با خفاش در 12 ماه گذشته در کریکت بین المللی، وارنر می تواند او را تا رتبه پنجم، اگر نه بالاتر، برساند.

  • 15:59 (IST)

    نمرات زنده GT vs DC: اجرای خیره کننده فیل سالت

    سریال دلخراش شاو به فیل سالت فرصتی داد تا در کنار دیوید وارنر باز شود. او در بازی گذشته در بهترین فرم قرار داشت و تیم به او نیاز داشت که در کنار وارنر و شماره سه میچل مارش، که در نهایت با یک عملکرد همه جانبه در برابر سان رایزرز حیدرآباد به پتانسیل خود رسید، ثابت قدم باشد.

  • 15:58 (IST)

    نتایج زنده GT vs DC: نمایش غم انگیز Prithvi Shaw

    اشتباهات پریتوی شاو و سرفراز خان به طور قابل توجهی به مشکلات پایتخت دهلی در این فصل کمک کرده است، زیرا آنها با شش شکست در هشت بازی خود را در موقعیتی می یابند.

  • 15:54 (IST)

    GT vs DC، Live Score: یک بازی که باید برای DC برنده شود

    دهلی کپیتالز احتمالاً باید تمام شش بازی باقیمانده خود را برای راهیابی به پلی آف IPL بردارد، اما با منابعی که در اختیار دارد، این امر بسیار بعید به نظر می رسد.

  • 15:52 (IST)

    GT vs DC Live Score: سلام

    سلام و به پخش زنده IPL 2023 بین گجرات تایتانز و پایتخت دهلی از استادیوم نارندرا مودی احمدآباد خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله