“سالهای زیادی…”: روهیت شارما در مورد تیم دیوید که کیران پولارد بعدی است

IPL 2023: تیم دیوید در روز یکشنبه مقابل راجستان رویالز، 45 توپ از 14 توپ بدون شکست را به ثمر رساند.© BCCI/IPL

اولین قرن یاشاسوی جیسوال (124) ستاره هندی بازکننده بی‌نتیجه ماند زیرا تیم دیوید در فینال سه ضربه متوالی در فینال زد و از جیسون هولدر گذشت تا به سرخپوستان بمبئی کمک کند روز یکشنبه یک پیروزی هیجان‌انگیز شش ویکتی مقابل راجستان رویالز کسب کنند. با تعقیب هدف 213 دویدن در استادیوم وانکهد میشی، 17 ران از پایان پایانی مورد نیاز بود، زمانی که دیوید سه ضربه ششم متوالی زد تا تیمش را به خانه ببرد در اتفاقی که در 1000مین مسابقه IPL نیز بود. ضربه زن راست دست با 5 توپ شش و 2 چهار توپ 45 گل از 14 توپ را به ثمر رساند.

Big Kieran Pollard نقش مشابهی را برای MI اوایل در T20s در IPL ایفا کرد. با این حال، قبل از شروع فصل 2023، ستاره کارائیب تصمیم به بازنشستگی از مسابقات T20 گرفته است.

با توجه به اینکه بسیاری از کارشناسان دیوید را به عنوان پولارد بعدی برای MI معرفی می کنند، روهیت معتقد است که کریکت باز استرالیایی متولد سنگاپور جای خالی بزرگی برای پر کردن دارد.

“بسیار عالی است که می بینیم چگونه به این هدف دست یافته ایم. در بازی آخر اینجا هم به گلی مشابه نزدیک شدیم. ما فرصت هایی داریم اما باید از خودمان حمایت کنیم.

“(با توجه به اینکه دیوید پولارد بعدی است.) کفش های بزرگی که باید پر شود، پولی چندین سال است که برای ما قهرمانی های زیادی کسب کرده است. اما تیم توانایی و قدرت زیادی دارد. در نهایت، این قدرت باعث می شود بازیکن فکر کند.

این توپ 62 توپ 124 جیسوال بود که RR را به مجموع 212 برای 7 در 20 اوور رساند. کوبش او با 16 چهار و 8 شش تایی بود. ویکت ها در فواصل منظم در انتهای دیگر به سقوط ادامه دادند، اما ضربه عالی جیسوال RR را به مجموع بزرگ رساند.

“من سال گذشته او را تماشا کردم، امسال او بازی خود را به سطح جدیدی رساند. از او پرسیدم این همه قدرت از کجا می آید، او گفت که وقت خود را در باشگاه می گذراند، او در زمان بندی بسیار خوب است. برای او خوب است، برای هند خوب است. روهیت در حالی که جیسوال را تمجید می کرد، گفت: کریکت و برای آر آر.

موضوعات مطرح شده در این مقاله