“بهترین مسابقات IPL من…”: شوبمن گیل Whirwind Knock را در Qualifier 2 vs MI باز می کند

در میان یک رگه طلایی، Shubman Gill احساس می‌کند که در حال کار روی بخش‌های فنی خاصی است و یک تنظیم جزئی قبل از سری T20 در نیوزیلند پس از جام جهانی T20 در استرالیا که برای بازی او شگفت‌انگیز بوده است. برای ثبت، گیل برای رویداد جهانی 2022 انتخاب نشده است زیرا تیم تحت مربیگری راهول دراوید روهیت شارما، کی‌ال راهول و ویرات کوهلی را به‌عنوان شماره‌های 1، 2 و 3 در ترکیب ضربتی خود انتخاب کرده‌اند. گیل که به دلیل اعتصاب خود در دوره های قبلی IPL محکوم شده بود، اورنج کلاه را با 851 ران و سیصد ران در نسخه شانزدهم تایید کرد و گجرات تایتان ها را به دومین فینال متوالی IPL رساند.

روز جمعه، گیل حمله بولینگ سرخپوستان بمبئی را به سمت شکار چرمی هدایت کرد و با 129 توپ از 60 توپ، تیتان ها در دومین مسابقه مقدماتی با 62 ران پیروز شدند.

پس از آخرین تور هند وست (2022)، فکر می کنم دنده را عوض کردم، قبل از آخرین IPL مصدوم شدم اما روی بازی خود کار کردم. من در چند زمینه کار کردم و قبل از نیوزلند تغییرات فنی ایجاد کردم. سری بعد از جام جهانی T20،” او در ارائه پس از بازی گفت.

سیصد نفر در یک نسخه از IPL تنها پس از چهار تیم ویرات کوهلی در سال 2016، زمانی که RCB آخرین بار در فینال بازی کرد، دوم است. کاپیتان سابق 973 دوش به ثمر رساند که هنوز به عنوان یک رکورد باقی است.

این بازیکن 23 ساله اهل پنجاب گفت: “فکر می‌کنم این احتمالاً بهترین حضور من در IPL باشد.”

گیل در پاسخ به این سوال که چگونه با انتظارات کنار می آید، گفت: “انتظارات چیزی است که شما را از طناب باز می کند، اما وقتی وارد زمین می شوید همه چیز به تلاش برای کمک به تیم است.” گیل گفت که شروع خوب کلید کسب گل های بزرگ او بود.

“برای من، این یک بازی توپ به توپ و اوج به اوج است. اوور که در آن سه شش ضربه زدم به من انگیزه داد تا بزرگ شوم. آن موقع بود که فهمیدم می تواند روز من باشد.

همچنین ویکت خوبی برای زدن بود. یک تصمیم آگاهانه نیست، شما مثل یک ضربه زن آن را می سازید، اما برای من ایمان مهم تر است. من همچنین یک فصل بین المللی خوب را پشت سر می گذارم. دفعه قبل فصل خوبی داشتم، چقدر خوب. وقتی خوب شروع کنم، مطمئن هستم که می‌توانم گل خوبی بزنم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله