“اعتبار به شوبمن، امیدوارم او ادامه دهد…”: روهیت شارما آرزوی بزرگی را پیش از فینال IPL و WTC دارد

روهیت شارما کاپیتان هندی های بمبئی احساس کرد که شوبمن گیل در شکست آنها مقابل گجرات تایتانز در مسابقات IPL Qualifier 2 تفاوت ایجاد کرد و امیدوار بود که بازکننده به رنگ بنفش خود در رنگ های هند ادامه دهد. گیل قبل از اینکه موهیت شارما (5/10) توپ را اسکال کند، 129 توپ از 60 توپ شکست، در حالی که گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، MI را با 62 ران شکست داد تا به دومین فینال پیاپی IPL خود برسد، جایی که آنها یکشنبه با چنای سوپر کینگز روبرو خواهند شد.

او گفت: “شوبمن خوب ضربه زد، ویکت خوب بود. آنها 20-25 امتیاز اضافی گرفتند. ما بعد از اولین اینینگ مثبت بودیم. باید به شوبمن اعتبار داد. امیدوارم او به این فرم ادامه دهد.”

روهیت گفت که سوریاکومار یاداو و کامرون گرین به دلیل همکاری خود امیدهای زیادی را ایجاد کرده بودند، اما او احساس کرد که MI در طول تعقیب و گریز بازی را در پاورپلی باخت.

گرین و سوریا خوب بازی کردند، اما ما راه خود را گم کردیم. می خواستیم واکنش خوبی نشان دهیم، مثبت باشیم. ما نمی توانستیم به بازی قدرت ادامه دهیم. ما می‌خواستیم مثل گجرات یک ضربه بزنیم و عمیق‌تر کردن بازی در هر جایی می‌تواند در یک زمین خوب و یک زمین با مرز کوچک اتفاق بیفتد. اما قدردانی به GT که خوب بازی کرد.”

کاپیتان MI گفت که ضربه مغزی ایشان کیشان نیز کمکی به این تیم در تعقیب و گریز بلند قد نکرده است.

ضربه مغزی کیشان غیرمنتظره بود. این تغییر لحظه آخری بود. ما باید خود را با شرایط و موقعیت های مختلف وفق می دادیم. با این حال، با وجود این، او گفت.

او ترجیح داد با وجود شکست در فینال، نتیجه مثبتی از مبارزات انتخاباتی بگیرد.

بازی کردن در این بازی و کسب سهمیه و رسیدن به این نقطه مهم است، ضربه زدن یک نکته مثبت بزرگ بود که می‌توانیم در فصل آینده وارد آن شویم. همه تیم های بولینگ به چالش کشیده شدند.

او گفت: “بازی گذشته بازی فوق العاده ای داشتیم. تیم (دیوید) در این فصل نقشی را بر عهده گرفته است.”

کاپیتان برنده هاردیک پاندیا گفت که شفافیت فکر گیل در ضربات ضربه زدن به او کمک می کند تا پیشرفت کند.

“من فکر می کنم وضوح و اعتماد به نفس او شگفت انگیز است. مسابقات امروز یکی از بهترین ها بود، او هرگز عجولانه به نظر نمی رسید. انگار یکی توپ می اندازد و او ضربه می زند. هاردیک گفت: او یک فوق ستاره در کریکت بین المللی و فرنچایز خواهد بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله