بن استوکس می گوید انگلیس رویکرد هجومی خود را در برابر استرالیا در خاکستر تغییر نخواهد داد

تصویر فایل بن استوکس© AFP

کاپیتان تیم ملی انگلیس، بن استوکس، اصرار داشت که تیمش به بازی با مارک تهاجمی کریکت ادامه خواهد داد که به آنها کمک کرده است در 10 بازی از 12 مسابقه آزمایشی اخیر خود پیروز شوند. انگلیس در یک مسابقه آزمایشی چهار روزه در لردز از 1 ژوئن قبل از شروع سری Ashes آنها در Edgbaston در 16 ژوئن به مصاف ایرلند خواهد رفت. استوکس اصرار دارد که تیمش باید به استراتژی فعلی خود برای سری آتی تست ایرلند و خاکستر پایبند باشد.

می‌بینم که دارم به همین سوال پاسخ می‌دهم – آیا این موضوع ادامه خواهد داشت؟ من فکر می‌کنم کاملاً واضح است که ما راهی پیدا کرده‌ایم که بهترین نتیجه را از خودمان به عنوان فردی و تیمی بگیریم. ما شاهد موفقیت در این امر بوده ایم. زمانی که شما بازی‌ها را می‌برید و می‌بازید، همیشه کار نمی‌کند، اما کاری که ما توانسته‌ایم انجام دهیم این است که فرمولی را پیدا کنیم که برای افرادی که در حال حاضر در رختکن داریم کار کند. این به دلیل مخالفت ها تغییر نخواهد کرد.» Skysports.com به نقل از استوکس گفت.

رقابت پنج مسابقه ای مقابل رقبای ارشد خود تنها 17 ماه پس از شکست وحشتناک 4-0 داون آندر انجام می شود، اگرچه تیم انگلیس در فصل 2021/22 در مقایسه با تیمی به سبک “بازبال” که در حال حاضر بازی می کند، کم رنگ است.

او افزود: “این تیم متفاوتی است، ما با استرالیا بازی نکرده‌ایم اما روی کاری که انجام می‌دهیم تمرکز کرده‌ایم. ما همیشه به حریف احترام می‌گذاریم اما روی خودمان و آنچه می‌آوریم تمرکز می‌کنیم.”

تحت مربیگری برندون مک کالوم، مربی تست انگلستان و با کاپیتان بن استوکس، انگلیس در 10 مسابقه از 12 مسابقه آزمایشی اخیر خود پیروز شده است، و عملاً مفهوم تساوی را کنار گذاشته و از دوران توپ سفید خود برای بازی در سبک بسیار تهاجمی کریکت استفاده می کند.

او افزود: “خاکسترها یکی از آن سریال هایی است که داستانی باورنکردنی دارد و همچنان تخیل جهان را به تسخیر خود در می آورد. همه ما می دانیم که این به چه معناست. کل تیم – بازیکنان و کارکنان – در مورد آن بسیار هیجان زده هستند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله