بمبئی به لطف پیروزی برگشت برابر چنای – فوتبال – مقام اول را کسب خواهد کرد

اف سی بمبئی سیتی روز چهارشنبه جمع شد تا با نتیجه 2 بر 1 برابر چنایی پیروز شود و در اینجا چهارمین پیروزی خود در ترکیب در سوپرلیگ هند را ثبت کند.

پس از لغو گل اول گل هرمان سانتانا (45) ، آدام لو فوندره در دقیقه 75 پیروزی را شکست.

تیم سرخیو لوبری مقام اول جدول ISL را حفظ کرد.

لابرا اغلب در یازده سالگی ابتدایی خود تغییرات زیادی ایجاد نمی کند. اما در روز چهارشنبه ، چهار تغییر در ترکیب اصلی “بمبئی سیتی” اعمال شد که در آن بازی ها لو فوندر و سانتانا بازی را آغاز کردند. دو نفر دیگر وارد ایمی راناواد و رانی فرناندز شدند.

چابا لازلو یک تعویض مضاعف برای تیمی که به FC Bengaluru باخت انجام داد. Fathullo Fathulloev و Germanpreet Singh به جای اسماعیل گانکالوز و آنیرود تاپا بازی را برای باشگاه فوتبال چنای آغاز کردند.

FC Chennai شروع بسیار خوبی داشت و اگر سیلوستر پرستار را از دست نمی داد ، در دقیقه دوم پیش بود. رافائل کریولارا کرنر را عالی اجرا کرد که انس سیپوویچ آن را شکست و سیلوستر را پیدا کرد که گل را از دست داد.

بمبئی در بهترین شرایط نبود و زمان لازم بود تا ساکن شود. اما آنها لحظات خود را داشتند. وقتی Adam Le Fondre از سمت راست نفوذ میکنه و با یک شوت سهمگین در دقیقهی 25 دروازه رو باز میکنه ، هیچیک از تماشاگران میزبان تعجب نمی كنند. ضربه برگشتی روی بیپین سینگ افتاد ، اما او نتوانست از فرصت استفاده کند.

Chanaiin در کوارتر ابتدایی به وضوح بهترین تیم بود و موقعیت های زیادی را از طریق Lallianzual Changte ، Sipovich و Krivelar ایجاد کرد. مهمانی های مستقر در چنای در دقیقه 40 پیش افتادند. سیلوستر شاید راحت ترین گل فصل را به ثمر برساند.

چنگته قبل از بازی با سایبان پایین خط ، برای کار اولیه خود در سمت راست شایستگی کسب کرد تا سیلوستر را پیدا کند.

درست در لحظه ای که به نظر می رسید چنایی با برتری گل نفس می کشد ، Santana بمبئی برنامه های دیگری داشت. اسپانیایی که روی تیرک دور مشخص نبود ، برای بازگرداندن برابری با گوشه گوشه هوگو بوموس سر تکان داد.

شدت آن پس از راه اندازی مجدد کاهش یافت ، اما چنای به آزمایش دفاع بمبئی ادامه داد. با این حال ، در نیمه دوم Murtada Fall و دروازه بان Amrinder Singh بهترین بودند.

در دقیقه 75 ، “بمبئی” برتری را دو برابر کرد. ضربه آزاد احمد جهائو توسط رولین بورخس به بوموس ضربه زد. فرانسوی راهی لو فوندرا شد که از فاصله نزدیک کار را تمام کرد.

در زمان توقف چنای تقریباً گل تساوی را به ثمر رساند اما ضربه سر سیلوستر با اختلاف اندکی از کنار دروازه عبور کرد.