یوفا پس از به تعویق انداختن بازی PSG – استانبول باشاک شهیر ، بازرس اخلاقی و انضباطی منصوب می کند

یوفا پس از به تعویق انداختن بازی PSG - استانبول بازاکشهیر ، بازرس اخلاقی و انضباطی را منصوب می کند

دیدار دو طرف امروز و از دقیقه 14 امروز از سر گرفته می شود.© خبرگزاری فرانسه


روز چهارشنبه ، یوفا اعلام کرد که پس از به تعویق افتادن دیدار لیگ قهرمانان اروپا بین پاری سن ژرمن (PSG) و استامبول باشاکرهیر پس از ترک تیم ترکیه در نیمه اول ، یک بازرس اخلاقی و انضباطی را برای انجام تحقیقات انضباطی منصوب کرده است. دستیار مربی باشگاه مورد سو استفاده قرار گرفت. باشاكشاير گفت دستيار مربي باشگاه توسط مقام چهارم مورد سو rac استفاده نژادي قرار گرفته است. به گزارش Goal.com ، هر دو PSG و Bashaksehir زمین را ترک کردند و در نتیجه این مسابقه به تعویق افتاد. دیدار امروز دو تیم بعد از امروز و از دقیقه 14 از سر گرفته می شود و نتیجه 0: 0 است.

بوق تجاری

“طبق ماده (4) ماده 31 آیین نامه انضباطی یوفا ، امروز یک بازرس اخلاق و نظم منصوب شد تا تحقیقات انضباطی را در مورد حادثه و اتفاقاتی که منجر به بازی گروهی لیگ قهرمانان یوفا بین پاری سن ژرمن-استانبول و باشماشیر شد ، منصوب شود. به عنوان بخشی از این تحقیقات به موقع در دسترس خواهد بود ، “- در بیانیه ای یوفا گفت.

پیش از این ، یوفا گفته بود که پس از بحث و گفتگو با هر دو باشگاه “به صورت انحصاری” تصمیم گرفته تا دقایق باقیمانده مسابقه را با تیم جدیدی از مقامات بازی کند و افزود: “نژادپرستی و تبعیض در همه اشکال آن.” ، او جایی در فوتبال ندارد. “

مباحث ذکر شده در این مقاله