“برنامه های اشتباه یا اجرای ضعیف؟”: برداشت کوبنده MS Dhoni در مقابل باخت Chennai Super Kings به Kings پنجاب در IPL 2023

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، از شکست چهار ویکتی توسط پنجاب کینگز در لانه خود رها شد و گفت که بولرها باید بیشتر از وضعیت آگاه باشند و همچنین اشاره کرد که اعدام احتمالاً “ضعیف” بوده است. CSK پس از گلزنی 200 برای چهار در استادیوم MA Chidambaram شانس خوبی برای برنده شدن داشت، که عمدتاً به لطف 92 شکست ناپذیر دیگری از دوون کانوی بود، اما تیم تحت رهبری شیخار داوان، دوش های برد را از آخرین توپ اجرا کرد و تیپ زرد را ساکت کرد. یکشنبه. ما چند اور را در وسط از دست دادیم. شما باید بدانید که چه کاری باید انجام دهید و واضح باشید زیرا هکرها در آن قرار خواهند گرفت (هدف های بزرگ). (ماتیشا) پاتیرانو خوب بازی کرد، اما به غیر از این، باید ببینیم که آیا نقشه ها اشتباه بوده یا اجرای ضعیف بوده است.

بدون بازکنان Conway و Ruturaj Gaikwad (37)، هیچ یک از batsmen های دیگر نتوانستند تاثیری بگذارند و Dhoni احساس کرد که تیمش می تواند با 10 دوش دیگر این کار را انجام دهد.

“ما باید با چوب بهتر کار کنیم. اینینگ ها وقتی به درز برخورد می کرد در حال چرخش بود. توپ های کندتر در حال گرفتن بودند. فکر می کنم 200 (دوش) طبیعی بود. همچنین در پایان اینینگ های ما، آیا می توانستیم 10 توپ دیگر داشته باشیم؟ ” – او درخواست کرد.

کاپیتان تیم برنده، شیخار داوان، گفت که برد مقابل CSK در چنای احساس خاصی بود و از ویکت بان جیتش شارما (21 توپ از 10 توپ) و لیام لیوینگستون (40 توپ از 24 توپ) که به مهمانی آمدند تمجید کرد.

من در مقابل چنای در چنای احساس بسیار بسیار خاصی دارم. از نحوه بازی ما بسیار خوشحالم. این نشان دهنده شخصیت بزرگ تیم ما است که پس از این شکست به عقب برگردیم و آن را پشت سر بگذاریم.

“با تشکر از تیم و کادر پشتیبانی. من از نحوه توپ زدن بازیکنان بسیار راضی بودم. ابتدا وقتی آن را دیدم فکر کردم که ویکت خشک شده است اما خوب برگشت. شیخار که با پرابسیمران سینگ شراکت 50 ساله داشت، گفت: این نشانه خوبی است که همه بچه ها اجرا می کنند.

“مرد مسابقه” کانوی از باخت ناامید می شد زیرا نیم قرن پنجم نیوزیلندی در IPL 2023 و بالاترین امتیاز او در فصل – 92 خارج نشد – بی نتیجه بود.

کانوی گفت: “ما فکر می کردیم که 200 مجموع بسیار رقابتی است، بنابراین از از دست دادن آن یک کمی ناامید شدیم.”

کانوی در طول راه اندازی موفقیت آمیز خود گفت که دوست دارد همه چیز را ساده نگه دارد.

وقتی وارد ویکت می‌شوید، ما احساس کردیم (ویکت) کمی کند است. سعی می کنم مسائل را بیش از حد پیچیده نکنم. سعی می‌کنم همه چیز را تا حد امکان ساده کنم.

من سعی می کنم تا حد امکان با (مربی ضربه زننده) مایک هاسی کار کنم. به همراه سایر بازیکنان در اردوی خود تجربیات زیادی به دست آوردیم. فقط سعی کنید با آنها کار کنید.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله