وقتی مردی برای لمس پاهای ویرات کوهلی وارد زمین لاکنو می شود، مسابقه IPL 2023 را متوقف می کند. تماشا کنید.

ویرات کوهلی در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد. با توجه به دستاوردهای فراوان او برای تیم کریکت هند و رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در لیگ برتر هند (IPL) 2023، او اغلب در کانون توجه قرار دارد. هر جا می رود همیشه دنبالش می کنند، حتی اگر به معنای بازی کریکت باشد. همین اتفاق در روز دوشنبه در جریان بازی IPL 2023 بین Lucknow Super Giants و RCB در Lucknow رخ داد. در اینینگ دوم بازی، با تعقیب هدف 127 ران توسط LSG، RCB یک مبارزه شجاعانه انجام داد. در جریان تعقیب و گریز LSG، مردی وارد زمین شد و پاهای ویرات کهلی را لمس کرد و حتی او را در آغوش گرفت. کاپیتان سابق هند به درستی تحویل داده شد و هیچ نشانه ای از ناامیدی نشان نداد. با توجه به این اتفاق، مسابقه باید از وسط متوقف شود.

تماشا کنید: Heights Of Fandom Man در طول بازی IPL، پاهای ویرات کوهلی را لمس می کند

در مورد بازی، Lucknow Super Giants بولینگ بسیار خوبی تولید کرد تا رویال چلنجرز بنگلور را به 126 برای 9 در مسابقه لیگ برتر هند محدود کند. با انتخاب بت، RCB هرگز هیچ حرکتی در اینینگ خود نداشت، علیرغم اینکه دو نفر افتتاحیه کاپیتان Faf du Plessis و Virat Kohli شراکت 62 نفری داشتند.

دو چرخش راوی بیشنوی (2/21) و کهنه کار آمیت میشرا (2/21) با توپ در میانه چارچوب به خوبی درخشیدند تا نرخ گلزنی RCB را کنترل کنند.

LSG در آخرین تحویل اور دوم ضربه سنگینی متحمل شد، زمانی که کاپیتان KL Rahul در حالی که توپ را تا مرز پوشش اضافی تعقیب می کرد، ران راست خود را تحت فشار قرار داد.

راهول نتوانست مرز را متوقف کند، از درد حساس به نظر می رسید و از زمین خارج شد. Krunal Pandya تیم را در غیاب او هدایت کرد.

دو نفره دو پلسیس و کوهلی یک شروع خوب دیگر را برای RCB رقم زدند و در 9 اور 62 ران به ثمر رساندند. هر دو بازکننده موفق نشدند شروع کنند، اما یک پلت فرم را برای بقیه batsmen ها فراهم کردند تا RCB را به یک مجموع مناسب برسانند.

کوهلی در بهترین حالت خود ظاهر نشد زیرا در 30 توپ و 31 ران ضربه خود را قبل از بولینگ توسط نیکلاس پوران در بولینگ بیشنوی فقط سه مرز مهار کرد.

مرد جدید در آنوج راوات زمانی که کایل مایرز را در اعماق بولینگ کریشناپا گوتام گرفتار شد، عمر کوتاهی داشت. گلن مکسول خطرناک هم همین کار را کرد و گلزنان را خیلی اذیت نکرد، LBW به بیشنوی.

پس از یک همکاری اولیه بین دو پلسیس و کوهلی، بازیکنان LSG بازی را فوق العاده انجام دادند. این مسابقه در روز شانزدهم به دلیل بارندگی مداوم متوقف شد.

در حالی که دو پلسیس عمیقاً ضربه می زد، او هرگز در ضربات خود به شتاب مورد نظر نرسید و برای یافتن مرزها و شش ها که معمولاً به آن ها شناخته می شود تلاش کرد و در نهایت توسط میشا در اوور هفدهم اخراج شد، زمانی که آفریقای جنوبی سعی کرد شکسته را بشکند توسط پاندیا گرفتار شد. غل و زنجیر.

پس از آن، دینش کارتیک (16 بر 11) تمام تلاش خود را برای بالا بردن امتیاز انجام داد اما کافی نبود. در انتها، نوین الحق، پرتاب کننده سریع افغان، دو ویکت در دو تحویل در اوور بیستم گرفت تا با ارقام 3 در 30 به پایان برسد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله