“با ذهنش…”: هاردیک پاندیا بازی مقابل ام اس دهنی را خلاصه می کند

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز (GT) پس از شکست مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در مرحله مقدماتی 1 لیگ برتر هند (IPL) در روز سه شنبه، پشیمان نشد. با تعقیب هدف 173 ران، اینینگ های مدافع عنوان قهرمانی 15 ران کمتر از مجموع ران های ادعا شده توسط تیم MS Dhoni به پایان رسید. بعد از بازی، هاردیک اعتراف کرد که درخشش دهنی، کاپیتان، باعث می‌شود تیم حریف احساس کند که تیمش 10 دوش بیشتر روی اسکوربورد گذاشته است.

دونی یکی از باهوش‌ترین کریکت‌بازان جهان باقی مانده است و او این را بار دیگر با میدان دادن و تصمیم‌گیری‌اش مقابل گجرات ثابت کرد. وقتی از هاردیک در مورد سختی بازی مقابل دونی پرسیده شد، او به این سوال پاسخ درخشانی داد.

این زیبایی او (دونی) است، با هوش و روشی که از توپ انداز استفاده می کند، مطمئن می شود که شما 10 دوش اضافه کرده است. ما مدام ویکت‌ها را از دست می‌دادیم، او مطمئن می‌شد که از توپ‌گیرهای مناسب استفاده می‌کند، که برای او هم خوشحال است. اگر بتوانیم در بازی بعدی پیروز شویم، دیدار یکشنبه با او عالی خواهد بود.”

پس از انتخاب اول کاسه، گجرات سوپر کینگز را به 172/7 محدود کرد. روتوراج گایکواد در حالی که با ضربه 60(44) پرتاب کننده سکو را زد، با خفاش بازی کرد. آمباتی رایودو (17 بر 9) و راویندرا جادجا (22 بر 16) سپس ضربه های سریعی زدند تا در اواخر شکوفایی مهمی را ارائه کنند و CSK را به 172/7 رقابتی ارتقا دهند. تایتان ها در طول تعقیب و گریز جنگیدند و در نهایت 157 ران به ثمر رساندند.

هاردیک گفت که برخی از “اشتباهات اساسی” به قیمت تیمش تمام شد.

«فکر می‌کنم ما در موقعیت خوبی بودیم [with the ball]اما اشتباهات اساسی مرتکب شدیم. و من فکر می کنم که این به قیمت بازی برای ما تمام شد. هاردیک در ارائه پس از بازی گفت: بعد از اولین اینینگ‌ها، ظاهر ویکت و نوع توپ زنی که در آن نقطه داشتیم، احساس کردم که 15 ران اوور شده‌ایم و باید جلوی آنها را می‌گرفتیم.

“ما خیلی کارها را درست انجام دادیم. فکر می‌کنم فقط چند تا سافت‌بال در این بین انداختیم. ما برنامه‌های زیادی را دنبال می‌کردیم و ناگهان در این بین چند دویدن را به زمین زدیم… جایی که باید توپ‌های نرم می‌دادیم.”

“نه، نه، فکر نمی‌کنم. می‌دانی که پشیمانی چیز خوبی در زندگی نیست. ما انتظار داشتیم که شبنم بیاید. نیامد، اما هنوز فکر می‌کنم ما 15 زخم اضافی دادیم و به عنوان ضربه زدن هاردیک در پاسخ به این سوال که آیا از تصمیم خود در حین پرتاب پشیمان است، گفت: واحد، ویکت‌ها را از دست دادیم و همیشه دنبال بازی بودیم.

با 27 بازی مورد نیاز از آخرین اوور، گجرات تایتانز می‌توانست تنها 11 دوش را انجام دهد، زیرا پاتیرانا آخرین ویکت شامی را به دست آورد و جشن‌های بی‌نظیری را در جایگاه‌ها برانگیخت زیرا CSK به دهمین فینال IPL خود رسید، بیش از هر تیم دیگری در مسابقات.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله