“باهوش تر” از لاسیت مالینگا: ستاره PBKS از جوان CSK تمجید می کند

سیکاندار رازا، بازیکن همه کاره زیمبابوه و بت‌باز کینگز پنجاب، ماتیشا پاتیرانا، گام‌زن سریلانکایی را ستود و گفت که خواندن آهنگ‌ساز جوان بسیار دشوارتر از لاسیت مالینگای بزرگ سریلانکا است. سیکاندار گفت پاتیرانا که در IPL 2023 برای چنای سوپر کینگز بازی می‌کند، توپ‌بازی حیله‌گرتر از مالینگا است، زیرا بازی بولینگ او کمتر است. پاتیرانا یک استعداد با کیفیت است. من آن را به خاطر می آورم [Lasith] رویارویی با مالینگا به اندازه کافی دشوار بود، اما پاتیرانا کمی دشوارتر است. دستش پایین می آید. یادم می آید مالینگا در اطراف بود. در آن ویکت، با آن کاترها و سرعت 145 کیلومتر در ساعت او، نمی دانستید چه انتظاری دارید. الحمدلله که بتونی اون دوش ها رو گل بزنی! من فقط در تلاش بودم تا مرز را پیدا کنم، بنابراین خوش شانس بودم که آن سه اجرا را به دست آوردم. ضربه ای به او زدم. من حدس می‌زنم وقتی روز شما فرا رسید، شانس به طرز عجیبی به نفع شما بود.

شیخار داوان، کاپیتان پنجاب کینگز (PBKS) برنده بازی شد و تصمیم گرفت در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در ورزشگاه انجمن کریکت در هیماچال پرادش، مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) بازی کند.

دهلی در حال حاضر از مسابقه پلی آف خارج شده است و قاشق های چوبی برای افتخار بازی خواهند کرد. از سوی دیگر، شکست امشب مقابل دهلی به معنای پایان مبارزات پادشاهان پنجاب نخواهد بود، اما در این صورت باید به نتایج دیگری اعتماد کنند تا به نفع خود پیش بروند.

کینگز پنجاب (بازیگر یازدهم): شیخار داوان (ج)، آثاروا تاید، لیام لیوینگستون، جیتش شارما (ج)، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، راهول چهار، کاگیسا رابادا، ناتان الیس و آرشدیپ سینگ.

PBKS Impact Subs: Prabsimran Singh، Sikandar Raza، Matthew Short، Rishi Dhawan و Mohit Rathi.

پایتخت دهلی (بازیگر یازدهم): دیوید وارنر (ج)، پریتوی شاو، فیلیپ سالت (و)، رایلی روسوو، آکسار پاتل، امان حکیم خان، یاش دول، کولدیپ یاداو، هنریش نورجه، ایشانت شارما و خلیل احمد.

زیرمجموعه های DC Impact: موکش کومار، آبیشک پورل، ریپال پاتل، پراوین دابی و سرفراز خان.

موضوعات مطرح شده در این مقاله