“گاهی اوقات باید…”: برداشت صادقانه پریثوی شاو از کامبک نیم قرنی دی سی در برابر PBKS

پایتخت دهلی سرانجام به مهمانی آمد تا 213 دونفره را در دارمسالا در روز چهارشنبه ارسال کند، رایلی روسوو مد خود را پیدا کرد تا اولین IPL 50 خود را کسب کند. پایتخت دهلی قبلاً از مسابقه پلی آف حذف شده است. تقریبا یک ماه پس از بازگشت، پریتوی شاو 54 امتیاز کسب کرد. شاو، که آخرین بار در این فصل IPL در برابر نایت رایدر کلکته در 20 آوریل بازی کرد، به فرم بازگشت و 35 توپ 50 را به ثبت رساند که اولین بار در 13 اینینگ IPL بود.

در حالی که او و کاپیتانش دیوید وارنر (46 از 31b؛ 5×4، 2×6) بهترین شروع فصل خود را داشتند، شاو در مسیر رسیدن به توپ 38 (7×4، 1×6) رابادا را شکست داد.

“قطعا پس از مدت ها (احساس خوب). گاهی اوقات کار زیادی می طلبد. این مسابقه بود، باید سخت کار می کردم، بعداً اعتبار را خواهید گرفت. خوب خودش را روی خفاش می گذارد. توپ جدید کمی است اما همچنین یک ویکت ضربه زنی خوب است. شبنم وجود دارد. حتی قبل از شروع بازی شبنم وجود داشت. همین موضوع است. اگر شکافی پیدا کردید، به خوبی روی زمین فرو می‌رود.» او می‌گوید: «این (انگشت) درد می‌کند، اما مطمئن هستم که خوب خواهم شد.

این دو نفر 94 سکوی افتتاحیه را گرد هم آوردند که بالاترین تعداد آنها در این فصل بود، قبل از اینکه روزو با اولین پنجاه IPL خود که با 25 توپ، مسئولیت مسابقه را بر عهده گرفت.

روسوو زمانی که هم تیمی آفریقای جنوبی خود را با یک 6 اور لانگ اوور به مدار فرستاد، مسئولیت را بر عهده گرفت.

او آن را با یک مرز و سپس یک پیکاپ عالی شش روی پای مربعی عمیق دنبال کرد، زیرا هیچ نگاهی به عقب برای آفریقای جنوبی وجود نداشت.

رابادا 36 را از سه اور خود واگذار کرد، در حالی که سام کوران 2/36 را گرفت.

از یک شش آرام و بدون باخت در دو اور، DC بدون از دست دادن یک ویکت در پاورپلی به عدد 61 رسید، با وارنر و شاو که بالاترین شراکت افتتاحیه فصل را پس از انتخاب PBKS به کاسه انجام دادند.

این دومین باری بود که دی سی در این فصل ویکتی را در پاورپلی از دست نمی داد.

زمانی که وارنر قبل از تکل با رابادا، برای مرزهای پشت سر هم به کوران ضربه زد، دی سی همه چیز را شروع کرد.

شاو قبل از اینکه وارنر با دو شش در سه توپ در 17 ران اوور، رابادا را به یک مرز بکشاند.

آنها در پنج اور به 50 رسیدند زیرا وارنر و شاو با بولرهای پنجاب مبارزه کردند.

هیچ چیز به نفع PBKS در روز چهارشنبه اتفاق نیفتاد، و راهول چهار یک ویکت را واگذار کرد تا وارنر در بازی 39 مهلت بگیرد. این بازیکن استرالیایی توسط شیخار داوان با گلزنی چشمگیر مواجه شد، اما در آن زمان DC در مسیر ارسال 200 امتیاز بیشتر بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله