“بازگشت به خانه”: هاردیک پاندیا تأیید می کند که در سریال های آزمایشی آینده هند و استرالیا بازی نخواهد کرد


دانشگاه هاردیک پاندیا ، که ترسهای عصبی در هند دارد ، گفت که پس از قدم زدن باورنکردنی در رد پای کارمندان محدود ، دو روز پس از امید به ادامه اقامت خود در استرالیا برای ادامه آزمایشات آینده ، گفت که “به خانه می رود”. با رها کردن عمل از پشت و شروع بولینگ منظم ، عملکرد پاندی در مرحله محدود تور کاملاً امیدبخش بود که می تواند در انتخابات مورد توجه قرار گیرد. و این اعتقادات زمانی تقویت شد که همه جانبه ، پس از پیروزی وی در روز یکشنبه ، گفت که اگر رهبری تیم بخواهد بدش نمی آید که عقب بماند. با این حال ، دو روز بعد او تأیید کرد که به هند برمی گردد.

بوق تجاری

پاندیا پس از سومین و آخرین مسابقه T20 International vs T20 گفت: “من فکر می کنم باید به خانه بروم و مدتی را با خانواده ام بگذرانم. من چهار ماه است که کودکم را ندیده ام ، بنابراین دوست دارم مدتی را با خانواده ام بگذرانم.” استرالیا.

وی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت آزمون افزود: “شاید در آینده. من نمی دانم ، شاید.”

پیش از این ، هنگامی که از او پرسیدند آیا آرزو دارد در این مجموعه آزمایشی بماند ، که از 17 دسامبر آغاز می شود ، پاندا گفت: “این یک بازی توپ متفاوت است ، من فکر می کنم که باید انجام شود ، منظورم این است که من مخالف نیستم ، اما در پایان ، تماس از طرف سر “.

در شرکت با ناخدای خود ویرات کولی پاندا دوباره تهدید کرد که هند را به خانه خود خواهد برد ، اما استرالیا برای پایان دادن به یک پیروزی تسلیتی عصبانی شد و این سری را در بازی دوم روز یکشنبه از دست داد. به دلیل تأثیر فوق العاده ای که با مشت محکم خود ایجاد کرد ، پاندا مرد سری لقب گرفت.

“من بسیار خوشحالم و از گرفتن جایزه” مرد سریال “ناراحت نیستم ، اما این یک کار تیمی بود.

پاندیا گفت: “بعد از ODI دوم ، همه تصمیم گرفتیم كه هم اكنون به عنوان یك سری چهار مسابقه ای رفتار كنیم و امیدوار بودیم كه 3 از 4 را ببریم و این همان چیزی است كه به دست آوردیم ، بنابراین در مورد آن هیجان زده شدیم.”

هند پس از سقوط در دو مسابقه اول لاستیک ODI 1-2 را از دست داد ، اما با درخشش بالا مقاومت کرد و در بازی های اول و دوم سری T20I را برد.

بالا رفته

پاندا در اکتبر سال گذشته در انگلستان تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت. کمر او از یک سری آزمایشات در انگلستان در سال 2018 او را آزار داد. تقریباً یک سال جراحی او را پشتیبانی نکرد ، آخرین باری که واگن در خانه در سپتامبر 2019 برای تیم T20 International مقابل آفریقای جنوبی بازی کرد.

او سپس محاکمه ها علیه همان مخالفت ، یک سریال خانگی مقابل بنگلادش و غرب هند ، یک سری T20I مقابل سریلانکا و یک ODI مقابل استرالیا در خانه و همچنین یک تور کامل در نیوزلند را در اوایل سال جاری از دست داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله