ویرات کولی می گوید: “من فردا از خواب بیدار خواهم شد و در مورد مسابقات قبل از آزمایشات در استرالیا می بینم.”


کاپیتان هند ، ویرات کولی ، روز سه شنبه اظهار داشت که ممکن است یک بازی گرم سه روزه “توپ صورتی” را قبل از یک سری آزمایش مورد انتظار مقابل استرالیا از دست بدهد ، پس از پایان یک دوره شدید تورنمنت ، هنگامی که تیمش روز سه شنبه در سری T20 2-1 پیروز شد. بازی تورنمنت مقابل استرالیا A سه روز دیگر آغاز می شود و آخرین تنظیمات هند قبل از افتتاح آزمون شبانه روز در آدلاید در 17 دسامبر است. کوهلی در سری ابتدای چهار مسابقه تیم را هدایت می کند. ، پس از آن او برای تولد اولین فرزند خود به هند سفر می کند.

بوق تجاری

کولی گفت: “من فردا از خواب بیدار خواهم شد و خواهم دید می توانم در مسابقه تور بازی کنم یا خیر. خاموش و روشن کردن آن کاری از من برنمی آید و من دوست دارم تمام بازی را انجام دهم. من با تیم فیزیولوژی خود صحبت خواهم کرد و سپس در مورد مشارکت خودم تصمیم خواهم گرفت.” . پس از سومین و آخرین T20 International در سیدنی ، که هند با 12 رانش از دست داد.

بولرهای استرالیا پس از ضربه 85 درصدی درخشان کولی ، عصبی برای بیرون کشیدن در برگ برنده نداشتند و سرعت پاک هند را کاهش دادند.

به طور کلی ، کهل از نحوه جنگ تیمش خوشحال بود و در موقعیت های دشوار راهی برای پیروزی در مسابقات پیدا می کرد.

“ما در حال یافتن راه هایی برای بازگشت و ترساندن مخالفان هستیم و پیروزی در این مجموعه برای ما یک ستاره کوچک خوب است که پای توپ سفید 2020 را تمام کنیم.”

همانند بازی قبلی ، هاردیک پاندیا در شرکت کولی پس از زدن یک جفت شش تایی ، بازهم هند را تهدید به پیروزی کرد.

“در یک لحظه ، وقتی گوردیک شروع به راه رفتن کرد ، فکر کردیم که می توانیم این کار را انجام دهیم. مرحله میانی در حین ضرب و شتم برای ما هزینه بازی را به همراه داشت. یک همکاری 30 برابر هاردی را آسان می کند.”

کوهل همچنین از جمعیت دوستدار ورزش استرالیا با وجود تهدید ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، برای نحوه بروز آنها تشکر کرد.

“من احساس می کنم که جمعیت نیز یک عامل بوده است ، این همیشه انگیزه شما را ایجاد می کند. جمعیت ما گاهی اوقات ما را جذب می کند و استرالیا نیز پشتیبانی زیادی می کند و ما به عنوان بازیکن از انرژی جمعیت تغذیه می کنیم.”

کوهل که برنده این سری بود ، مشتاقانه منتظر آزمون بود و گفت تیم فعلی از تیمی که با پیروزی در اولین سری آزمون های خود یعنی دو سال پیش در تاریخ ثبت شده ، قویتر است.

“ما باید از نظر رقابتی همان آزمایشات را داشته باشیم و با چند بار بازی در اینجا می توانیم مسافت پیموده شده را نیز بدست آوریم.”

کولی گفت: “وقت آن که زمان بزرگ نمایی و امتیازگیری باشد ، باید این جلسه را پس از جلسه انجام دهیم. من مطمئن هستم که طرف فعلی از دفعه قبل قویتر است.”

کاپیتان استرالیا آرون فینچ اطمینان داشت که پس از واژگون شدن در دو مسابقه اول در سمت برنده قرار دارد.

“این یک سریال عالی بود و اتفاقاً در پایان اشتباه دو سریال اول قرار گرفتیم. برای اولین بار دو چرخش داشتیم (آدام زامپا و میچل اسوپسون) و آنها در اینجا با محدودیت های کوتاه پررنگ بودند ، بنابراین لیاقت هر دو را دارند.”

“Svepson در هفتمین مسابقه مقابل Shihar (Davan) و Wirath بازی کرد ، هر دو به روش خود ویرانگر بودند ، اما Zamps نیز خوب سوار شد. طی 18 ماه گذشته ما کریکت عالی را با توپ های سفید بازی کرده ایم و بسیار افتخار می کنیم.” گفت فینچ.

بالا رفته

سوپسون به دلیل بازگشت شماره های کوچک 3/23 ، از جمله چاقوی ویکت برای باز کردن فرم Davan ، به سهمیه چهار فریم خود به عنوان مرد مسابقه انتخاب شد.

“خوشحالم که این جایزه را گرفتم و برای تیم خودم برنده بازی شدم. فکر می کنم کمی شبیه ساز بود ، اما خوشحالم که می گویم کمی آن را پاره کردم و این ویکت (Shrayas Ayer) را گرفتم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله