این چیزی است که استیو اسمیت پس از پیوستن به Cheteshwar Pujara در ساسکس باید بگوید

در اینجا چیزی است که استیو اسمیت پس از پیوستن به Cheteshwar Pujara در ساسکس باید بگوید

استیو اسمیت بسیار هیجان زده است که درباره چتشوار پوجارا در ساسکس “بیشتر بیابد”.© توییتر

استیو اسمیت، بت‌باز ستاره استرالیایی، در مورد اولین حضور خود در شهرستان هیجان‌زده است و در حالی که آنها در آستانه فینال‌های WTC و Ashes در ماه آینده قرار می‌گیرند، درباره چتشوار پوجارا «بیشتر یاد گرفت». انتظار می‌رود اسمیت سه بازی برای ساسکس مقابل ورسسترشر (4-7 مه)، لسترشر (11-14 مه) و در خانه گلامورگان (18-22 می) انجام دهد تا برای فینال WTC در 7 ژوئن و نبرد با انگلیس آماده شود. در 16 ژوئن در خاکستر چادر.

اسمیت گفت که IPL به او کمک کرده تا به بازی در کنار بازیکنان بین المللی رقیب عادت کند و او مشتاق بازی در کنار پوجارا است که در این فصل ساسکس را رهبری کرده است.

“روزی که نمی‌خواهم به پیشرفت و یادگیری ادامه دهم، روزی است که احتمالاً آن را ترک می‌کنم. همچنین می‌خواهم با پوجا (پوجارا) بازی کنم. من مقابل او زیاد بازی کرده‌ام، گل‌های زیادی از او دیده‌ام. با من مخالفت کن. امیدوارم بتوانیم مدتی را با هم بگذرانیم و بیشتر در مورد یکدیگر بیاموزیم.” بازی با پوجارا و سپس چند روز بعد مقابل یک بتمن هندی چگونه خواهد بود؟ اسمیت گفت: “شما برای یک تیم بازی می کنید، می بینید که در طول سال ها در IPL بازی می کنید، تا زمانی که با یکدیگر بازی می کنید، تمام تلاش خود را می کنید تا به عنوان یک تیم موفق شوید و ما بعداً مراقب استراحت آنها خواهیم بود.” ساسکس. وب سایت کریکت.

اسمیت در زمانی که ساسکس مقابل گلامورگان قرار می گیرد، با هم تیمی و دوست استرالیایی خود، مارنس لابسوچاگن، روبرو خواهد شد. آن دو قبلاً به آن خندیده بودند.

«چند تا شوخی بود. او فکر می کند می خواهد مرا بیرون بکشد. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. شاید وقتی من وارد شدم او به کاسه برود. من مطمئن هستم که سرگرم کننده خوبی خواهد بود،” اسمیت گفت. .

“اینجا بودن خیلی خوب است. من همیشه می خواستم کریکت کانتی بازی کنم و این اولین بار است که باورش سخت است.” او درباره پوپل افزود: تابستان هیجان انگیزی در پیش داریم. انگلیس در 12 ماه گذشته کریکت فوق‌العاده‌ای بازی کرده است، بسیار متفاوت از آنچه قبلاً دیده‌ایم، و ما نیز خوب بازی کرده‌ایم.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله