پاسخ صادقانه هاردیک پاندیا پس از شکست GT در تعقیب 131 در مقابل DC، “نمی‌توان تمام کرد…”

هاردیک پاندیا، کاپیتان ناامید گجرات تایتانز، روز سه‌شنبه به خاطر به پایان نرسیدن بازی سرزنش شد و گفت که ویکت‌های اولیه روی آن‌ها فشار می‌آورد و او نمی‌توانست ریتم را در پایان پیدا کند. با تعقیب 131 برای پیروزی به لطف ضربه فوق العاده محمد شامی در چهار ویکت، GT در یک مرحله به 32 برای 4 کاهش یافت، اما پاندیا توپ 53 را به ثمر رساند تا آنها را از تعقیب و گریز دور نگه دارد. راهول تواتیا سپس یک توپ 7-توپ 20 را که شامل 3 توپ متوالی بود، شکست، اما با 12 مورد نیاز در آخرین بازی، بیش از ایشانت شارما (2/23) اعصاب خود را حفظ کرد تا مدافع عنوان قهرمانی را در 125 برای 6 نگه دارد.

بدیهی است که ما هر روز 129 گل می زدیم. آن دو ویکت آخر و در پایان راهول ما را به بازی بازگرداند. تمام تلاشم را کردم اما نتوانستم از آن استفاده کنم. این به من مربوط می شود که نمی توانم بازی را تمام کنم.”

ما امیدوار بودیم که چند اور بزرگ در وسط انجام دهیم، اما نتوانستیم ریتم را در آن نقطه پیش ببریم. همچنین برای آبیناو (مانوهار) جدید بود. فکر می‌کنم فقط آن بازی را باختیم زیرا نمی‌توانستم ریتمم را پیش ببرم و در اوایل دروازه‌های خود را از دست می‌دادیم و این به ما فشار می‌آورد. ما دوست داریم به عمق برویم و چند اور بزرگ که ممکن است به آن نرسیده باشیم، کاسه کنیم.” دهلی روی پول بود، و گجرات در این بازی سه ویکت را از دست داد.

احترام کامل به بولرهای آنها و مالکیت کامل از طرف من که نتوانستم بازی را تمام کنم. مجبور بودم. ویکت به اندازه کافی خوب بود.

من فکر می کنم بیشتر به فشار روی ویکت مربوط می شود. فکر نمی کنم ویکت نقش زیادی داشته باشد. کمی کندتر از چیزی بود که اینجا به آن عادت کرده ایم. ولی خیلی خوب زدند.

ما چند ویکت اولیه را از دست دادیم که باید مدتی زمان می‌بردیم تا بتوانیم از آن‌ها ریکاوری کنیم. وسط نمی توانستیم ریتم بگیریم. باید قصد و نیت وجود داشته باشد… اگر مدام ویکت ها را از دست بدهید، حفظ قصد نیز سخت است.” شامی (11/4 در چهار اور) با توپ جدید کشنده بود زیرا باد را از درجه اول پایتخت ها خارج کرد.

“من برای او متاسفم. وقتی شما اینطور ضربه می زنید، تیم 129 می گیرد، فکر می کنم ضربه زن ناامید شده است. فکر نمی کنم توپ کار زیادی کرد. فکر می کنم این فقط مجموعه مهارت های محمد شامی است که او دارد و او دارد. توپ را مجبور به صحبت کرد

در غیر این صورت، من فکر می‌کنم برای بول‌بازان سریع، ویکت کمک چندانی نکرد. اما روشی که او با یورتمه چهار بولد کرد و ما را وارد بازی کرد یک اعتبار است.

همانطور که گفتم ضربه زدن و به خصوص من تمام نشد و او را ناامید کردیم.

من نمی‌دانم چه اتفاقی برای ضرب و شتم ما می‌افتد: وارنر

دی سی با این برد امیدهای خود در پلی آف را زنده کرد.

کاپیتان دیوید وارنر سومین برد خود را به بولرها نسبت داد اما هیچ کلمه ای برای توضیح مبارزه آنها با خفاش نداشت.

“بولرهای ما فوق العاده بودند. چوب‌بازان ما سختی کشیدند، اما افتخار به نحوه ضربت زدن شامی است. به نحوه بازی امان و ریپال از آن زمان برای به ثمر رساندن این نتیجه افتخار می کنم.

ما فقط در حال یافتن راه‌هایی برای از دست دادن ویکت‌ها به صورت گروهی هستیم، من همیشه از زمانی که آنها تمام می‌شوند متنفرم.

امروز سعی کردیم با خفاش مثبت بازی کنیم، اما نتیجه نداد. سپس می‌خواستیم بیرون برویم و توپ را تاب دهیم، ویکت‌های اولیه بگیریم.

خلیل احمد، هنریش نورتیه و ایشانت شارما پنج ویکت را در دهلی به اشتراک گذاشتند. “خلیل از زمانی که از مصدومیت بازگشته است، عملکرد خوبی داشته است و ایشانت برای همیشه جوان تر می شود. هنریش ثابت ترین بازیکن مرگ ماست اما امروز نتوانست این کار را انجام دهد. اما ایشانت خیلی واضح بود که می خواهد برای ما چه کند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله